سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



رئیس پارلمان اروپا بی مسوولیتی این قاره را در قبال آوارگان محكوم كرد


شولتس در گفت و گو با رادیو «فرانس انتر»، گفت: از ابتدای بحران مهاجرت در اروپا از یک «بحران خانگی» سخن گفتم. اگر همه 28 عضو اتحادیه اروپا در طرح توزیع یک میلیون پناهجو مشارکت می کردند، هیچ مشکلی به وجود نمی آمد. اما 22 کشور از مشارکت سر باززدند.
وی افزود: این بی مسوولیتی 22 کشور بود که اعلام کردند مشارکت نمی کنند، چون نمی خواهند پناهجویان مسلمان را بپذیرند.
شولتس افزود: این کشورها که «ملی گرایی محافظه کار علیه پناهجویان» را انتخاب و راه حل اروپایی را رد کردند، همان دولت هایی هستند که از ناتوانی اتحادیه اروپا در حل و فصل بحران انتقاد می کنند.
سازمان عفو بین المللی دیروز (دوشنبه) در گزارشی با هشدار به سیاستمداران اروپا در مورد بروز فاجعه انسانی، عنوان کرد: کمک نکردن اتحادیه اروپا به اسکان مجدد متقاضیان پناهندگی به وخیمتر شدن بحران کنونی منجر شده است.
به گفته آژانس کنترل مرزهای خارجی اتحادیه اروپا (فرانتکس)، در سال گذشته میلادی (2015) یک میلیون و 800 هزار مهاجر وارد این اتحادیه شدند. بیشتر این افراد از راه ترکیه و سپس یونان وارد اروپا شدند و در نظر داشتند مسیر خود را به سمت شمال این قاره ادامه دهند.
سازمان ملل بحران مهاجرت به قاره کهن را در سال 2015 میلادی، مهمترین بحران پس از جنگ جهانی دوم قلمداد می کند.
اروپام ** 9053**1479

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
هاشمی رفسنجانی و رئیس پارلمان اروپا