سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دهقان: رقابت ما در مجلس دهم با اصولگرایی از نوع حداد است نه لاریجانی


دهقان: رقابت ما در مجلس دهم با اصولگرایی از نوع حداد است نه لاریجانیباشگاه خبرنگاران/ عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه گفت: طیف اصلاح‌طلبان و حامیان دولت در مجلس دهم با اصولگرایی ازنوع حداد عادل رقابت دارد.

غلامعلی دهقان عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در پیش‌بینی از هیئت رئیسه مجلس آینده اظهار داشت: بهترین ترکیب هیئت رئیسه ترکیبی است که در آن ائتلاف سه‌گانه اصلاحات ،‌اعتدالیون و معتدلین اصولگرا حضور داشته باشند.

وی افزود: البته مستقلین با گرایش اصلاحات و اعتدالیون هم در ترکیب هیئت رئیسه مجلس آینده می‌توانند حضور داشته باشند، آنچه که باید مدنظر ائتلاف سه‌گانه قرار گیرد آن است که این ائتلاف باید بتواند در آینده هم همچنان پویا در عرصه سیاسی کشور حضور داشته باشند.

دهقان همچنین با اشاره به علت حضور ائتلاف مدنظرش در صحنه سیاسی اظهار داشت: واقعیت این است که رقیب ائتلاف سه‌گانه، ائتلاف اصولگرایان با سرلیستی حدادعادل است چرا که مطمئنا آنها از فراکسیونی قوی برخوردارند. علاوه بر این، این جریان را به جهت ریشه‌دار بودن در عرصه سیاسی کشور نمی‌توان نادیده گرفت بنابراین نباید به خاطر یک سهم بیشتر در هیئت رئیسه، ائتلاف سه‌گانه وارد بازی قدرت شود لذا پیشنهاد می‌شود که درهر شرایطی این ائتلاف حفظ شود تا منشا پیروزی‌های بیشتر از جمله در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 باشیم.

دهقان در پایان در مورد رقابت میان عارف و لاریجانی برای ریاست مجلس نیز تصریح کرد: ما در این مورد تابع رای مجلس هستیم اما باید گفت در مجلس دهم قطعا شاهد رقابت اصولگرایی ازنوع حداد عادل با طیف اصلاح‌طلبان و حامیان دولت خواهیم بود و رقابت ما با اصولگرایی از نوع حداد است.

منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
رقابت حداد عادل و رامبد جوان در پرتاب حلقه