سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ممانعت علوم و تحقیقات از انتخاب واحد دانشجویان شاهد و ایثارگر


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، عدم مجوز برای انتخاب واحد دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات، مسئله جدیدی است که دانشجویان این دانشگاه با آن روبرو هستند.

صبح امروز (شنبه سوم بهمن ماه) دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات که برای انتخاب واحد  به سایت دانشگاه مراجعه می‌کنند، با بسته بودن درگاه انتخاب واحد مواجه می‌شوند.

به گفته دانشجویان این دانشگاه، مسئول ستاد شاهد و ایثارگر علوم و تحقیقات علت بسته بودن درگاه انتخاب واحد را دستور عباسپور؛ رئیس دانشگاه عنوان کرده است.

 

دانشجویان برای دانستن چرایی این موضوع به دفتر ریاست دانشگاه مراجعه می‌کنند که به آنان گفته می‌شود «رئیس حضور ندارد». معاون رئیس نیز تنها از دانشجویان می‌خواهد صبر کنند که با اعتراض دانشجویان مبنی بر پر شدن ظرفیت کلاس‌ها مواجه می‌شود.

به گفته برخی از دانشجویان، با افزایش جمعیت معترضان در مقابل دفتر ریاست دانشگاه و ترس مسئولان از رسانه‌ای شدن موضوع، دانشگاه امکان انتخاب واحد را برای دانشجویان شاهد و ایثارگر فراهم می‌کند.

 

برخی از دانشجویان علت ممانعت دانشگاه از انتخاب واحد دانشجویان شاهد و ایثارگر را عدم پرداخت شهریه آنان توسط بنیاد شهید عنوان کردند.

این درحالی است که حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در بخشنامه ای به شماره50/19747 در تاریخ 30 خردادماه 94 تمامی واحد‌های این دانشگاه را مکلف کرده‌ است که هیچ گونه وقفه‌ای به هر بهانه‌ای در روند ثبت نام، ادامه تحصیل و امتحان دانشجویان شاهد و ایثارگر حاصل نشود.

 

انتهای پیام/

http://fna.ir/QLUQGJ


ویدیو مرتبط :
همایش دانشجویان شاهد و ایثارگر