سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پایگاه/ الگوگیری، آشنایی با تاریخچه و دانلود لوگو‌ها


پایگاه/ الگوگیری، آشنایی با تاریخچه و دانلود لوگو‌هازومیت/ طراحی لوگو یکی از کار‌های سختی است که ابتکار، وقت و هزینه زیادی می‌خواهد. برای اینکه یک لوگوی خوب، جذاب و منحصر به فرد طراحی شود، نمونه‌های زیادی باید دید، کار کرد و طرح زد. در این پست می‌خواهیم با معرفی ۳ وب‌سایت جذاب کار طراحی لوگوی تجاری را برای شما ساده‌تر کنیم.

1. logodust
لوگوداست با طراحی چندین نمونه لوگوی جذاب در زمینه‌های مختلف به راحتی اجازه دانلود آن‌ها را به شما می‌دهد. اگر دوست دارید از برخی از این نمونه لوگو‌ها الگو بگیرید یا اینکه کلا از یکی از آن‌ها استفاده کنید، لوگوداست می‌تواند به شما کمک کند. استفاده از این لوگو‌ها کاملا آزاد و مجانی است و می‌توانید فایل منبع Illustrator آن‌ها را هم به رایگان دانلود کنید.

2. logo wiki
اگر دوست دارید تاریخچه لوگو‌های معروف امروزی را ببینید و با سیر تحول و تغییر ظاهری آن‌ها آشنا شوید، با وب‌سایت http://logos.wikia.com/wiki/Logopedia این تاریخچه را ورق به ورق مشاهده کنید. لوگو را یک موجود زنده در نظر می‌گیرند که باید در گذر زمان دچار تغییر و تحول شود و پس از چند سال بروزرسانی شود.

اگر به سرنوشت لوگو‌های موفق و ناموفق علاقه دارید و دوست دارید تغییر آن‌ها را مشاهده کنید، سری به این ‌وب‌سایت بزنید.

3. brandsoftheworld
بسیاری از لوگو‌ها در کار‌های روزمره ما اگر کیفیت خوبی داشته باشند، حسابی کاربرد پیدا می‌کنند. یکی از بهترین راه‌ها برای دانلود لوگو‌ها استفاده از وب‌سایت http://www.brandsoftheworld.com برای دانلود تصاویر لوگوی‌‌های معروف و غیر معروف است. پس از اینکه تصویر هر لوگو را برای دانلود انتخاب کردید، با شرایط و قوانین دانلود موافقت کنید و تیک گزینه «من روبات نیستم» را بزنید و در نهایت با کلیک روی دکمه Download، دانلود شروع می‌شود.

برای استفاده از این وبسایت اول به http://logodust.com مراجعه کنید.
برای استفاده از این وبسایت دوم به http://logos.wikia.com/wiki/Logopedia مراجعه کنید.
برای استفاده از این وبسایت سوم به http://www.brandsoftheworld.com مراجعه کنید.


منبع: زومیت


ویدیو مرتبط :
تاریخچه لوگو اپرا