سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



به زودی دور جدید تحقیقات گوگل با استفاده از یک ون آغاز خواهد شد


به زودی دور جدید تحقیقات گوگل با استفاده از یک ون آغاز خواهد شد

گوگل به منظور آگاهی از این که مردم چگونه از محصولاتش استفاده می نمایند، سرویسِ موقتی جالبی را راه اندازی نموده. به این ترتیب که یک دستگاه وَن را در اختیار تعدادی از محققان تحت استخدام خود قرار داده تا به شهرهای مختلف آمریکا سفر و روش استفاده ی مردم از محصولاتش را از نزدیک بررسی و تحلیل نمایند.

به گزارش آسوشیتدپرس، ونِ اهالی مانتین ویو در خلال ماه های مارس تا آوریل (اواخر اسفند تا اوایل اردیبهشت) در تعداد محدودی از شهرهای این کشور پهناور توقف خواهد داشت و محققان از مردم خواهند خواست تا به داخل ماشین آمده و انواع سرویس ها و محصولات گوگل را استفاده نمایند.

گوگل امیدوار است با تحلیل رفتاری کاربرانِ خارج از محدوده ی دره سیلیکون بتواند به نیازهای کاربران نگاه درست تری داشته و به واسطه ی آن سرویس های کاربردی تری را ارائه دهد.

در همین راستا، مدیر بخش تحقیق و گوگل مپس شرکت مورد بحث یعنی «لائورا گرنکا» نیز بیان داشته: «ما از محدوده خود خارج می شویم تا با عقاید و نیازهای بیشتری آشنا شده و بتوانیم محتواهای متناسب تری تولید نمائیم.»

شهرهایی که ماشین یاد شده در آنها توقف خواهد داشت شامل نیویورک، چاپل هیل، کلمسن، آتلانتا، بولدر، سالت لیک سیتی، رنو و سوث لیک تاهوئه خواهند بود. موقعیت های موردنظر برای انجام آزمایش نیز در حوالی کالج ها، دانشگاه ها، پارک ها و کتابخانه ها اعلام شده و قرار است در طول دوره یاد شده مجموعا 500 نفر موردِ این آزمایش تحقیقاتی قرار بگیرند.

به ادعای برگزار کننده های این تحقیق، هر کدام از این افراد به مدت یک تا 1.5 ساعت تحت آزمایش قرار خواهند گرفت و پس از آن با دادن یک کارت هدیه از آنها قدردانی خواهد شد.

شاید شما هم موافق باشید که انتخاب چنین روشی برای مطالعه و تحقیق چندان هم عجیب به نظر نمی رسد اما بدون شک مردم انتظار ندارند کمپانی بزرگی همچون گوگل چنین روندی را برای بررسی های خود در نظر گرفته باشد.

در آخر نیز بگوئیم که هنوز معلوم نیست غول تکنولوژی ساکن مانتین ویو به نتیجه ی این آزمایش تا چه اندازه امیدوار است اما در حال حاضر این ایده مطرح گشته و در مرحله اجرائی شدن قرار گرفته و گوگل بنا دارد به این روش اوضاع فناوری در خارج از محدوده ای که در آن ساکن هستند را مورد بررسی قرار دهد.

منبع: ap

برچسب‌ها:آمریکااخبار تکنولوژیپروژه تحقیقاتیتحقیق و مطالعهگوگلمحصولات گوگل

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
آغاز تحقیقات جدید درباره مرگ ناتالی وود