سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



وزیر دفاع انگلیس: جنگنده‌های انگلیسی میدان‌های نفتی شرق سوریه را هدف گرفتند


وزیر دفاع انگلیس: جنگنده‌های انگلیسی میدان‌های نفتی شرق سوریه را هدف گرفتند

فارس/ به دنبال صدور مجوز پارلمان انگلیس برای آغاز حملات هوایی لندن به سوریه، وزیر دفاع این کشور اعلام کرد که در آغاز حملات هوایی صبح امروز، جنگنده‌های انگلیسی، میدان‌های نفتی شرق سوریه را هدف گرفتند.

«مایکل فالون» وزیر دفاع انگلیس در گفت‌وگو با شبکه «بی بی سی» اعلام کرد که حملات هوایی نیروی هوایی سلطنتی انگلیس، میدان نفتی «عُمَر» در شرق سوریه که تحت کنترل تکفیری‌های داعش است را هدف قرار دادند.

ساعاتی بعد از صدور مجوز حمله به سوریه در پارلمان انگلیس، چهار جنگنده بریتانیا از پایگاه هوایی قبرس پرواز کردند و یک مقام دولتی انگلیسی اعلام کرد که کشورش اولین حملات خود به سوریه را آغاز کرد.

طبق این گزارش، چهار جت جنگنده به صورت جفت جفت با فاصله یکساعت از یکدیگر از پایگاه هوایی انگلیس در قبرس پرواز کردند و بعد از انجام عملیات در سوریه مجدداً به پایگاه هوایی قبرس بازگشتند.

بعد از بیش از 10 ساعت مباحثات فشرده، نمایندگان پارلمان انگلیس با 397 رأی مثبت در مقابل 22 رأی منفی، به نفع حملات هوایی انگلیس در سوریه رأی دادند.

قبل از رأی‌گیری پارلمان انگلیس درباره آغاز حملات هوایی بریتانیا به سوریه، ۲۰۰ معترض آمریکایی در مقابل پارلمان کشور خود تجمع کردند تا مرگ غیرنظامیان سوری در زیر بمب‌های انگلیسی را شبیه‌سازی کنند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
بمباران داعش با جنگنده سوخو 25 توسط وزیر دفاع عراق