سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دستگیری سرکرده اراذل و اوباش فضای مجازی مازندران


سردار مسعود جعفری نسب روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت که ' م - ط ' معروف به شاه مازندران صبح امروز در یک عملیات غافلگیرانه توسط ماموران نیروی انتظامی در یکی از روستاهای شهرستان بابل دستگیر شد.
وی اضافه کرد : پرونده وی به همراه دیگر اراذل و اوباش فضای مجازی مازندران برای برخورد قانونی در اختیار دستگاه قضایی قرار گرفته است.
تعدادی از اراذل و اوباش چند هفته پیش با انتشار کلیپی در فضای مجازی سعی بر ایجاد رعب و وحشت در جامعه داشتند که بر اساس اعلام نیروی انتظامی هشت نفر آن ها چند روز پس از این کار دستگیر شدند.
م - ط مشهور به شاه مازندران که از وی به عنوان سرکرده اراذل و اوباش فضای مجازی استان نام برده می شد تحت تعقیب قرار داشت که به گفته فرمانده انتظامی مازندران صبح دوشنبه دستگیر شد.
وی نخستن کلیپ را در فضای مجازی با ربودن یکی از اراذل و اوباش مازندران و انتشار کلیپی از ربایش او در فضای مجازی پخش کرد تا در میان مردم رعب و وحشت ایجاد کند .
6982//1042/1654

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
دستگیری اراذل اوباش