سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مواد مخدر مکشوفه استان اصفهان به 28 تن رسید


به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا آقاخانی ضمن اشاره به منهدم کردن دو باند قاچاق مواد مخدر اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان طی دو عملیات جداگانه موفق شدند دو باند قاچاق مواد مخدر در شرق که قصد انتقال دو تن تریاک به تهران را داشتند، متلاشی کنند.

وی با اشاره به اینکه این مواد توسط دو دستگاه تریلر و هفت نفر در حال قاچاق بود، افزود: با کشف این مواد، مقدار مواد مخدر مکشوفه پلیس استان به 28 تن رسید که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل 25 درصد افزایش داشته است؛ پیش‌بینی می‌شود با توجه به حجم سنگین عملیات‌های پلیس، رشد کشفیات مواد مخدر پلیس استان به 30 درصد برسد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه بیشترین مواد مخدر مکشوفه متعلق به تریاک است، خاطر نشان کرد: در بحث توزیع مواد مخدر صنعتی، برخوردهای خوبی از سوی پلیس صورت گرفته، به‌گونه‌ای که کشفیات این نوع مواد نسبت به مدت مشابه سال گذشته 65 درصد رشد داشته است.

آقاخانی موضوع مقابله با توزیع مواد مخدر در محله‌ها را یکی از ماموریت‌های خاص و مهم این فرماندهی برشمرد و اظهار کرد: در این راستا، پاک‌سازی محله‌ها را سرعت بخشیده و بادقت و ظرافت خاصی مقابله با خرده‌فروشان مواد مخدر را دنبال خواهیم کرد.

وی در پایان تصریح کرد: به شهروندان خوب استان اصفهان اطمینان می‌دهم که تا پایان امسال برخورد سنگین و ضربتی با خرده‌فروشان مواد مخدر انجام داده و از مردم نیز انتظار داریم مانند همیشه همکاری خوبی در این زمینه با پلیس داشته باشند و مطمئناً اجرای دقیق و موفق این ماموریت باعث کاهش توزیع مواد مخدر در محله‌ها خواهد شد.

انتهای پیام/63065/ب/د1000

http://fna.ir/RTXDU


ویدیو مرتبط :
امحای بیش از یک تن مواد مخدر در بوشهر