سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تماشا کنید/ بهترین تبلت سال از نگاه وب سایت Theverge


تماشا کنید/ بهترین تبلت سال از نگاه وب سایت Theverge

بازار تبلت ها به تنوع و گستردگی بازار موبایل نیست اما هر ساله مدل های جدید معرفی می شوند، امسال هم تبلت های زیادی معرفی شده اند اما اگر به دنبال تبلتی خوب در این میان هستید باید بگوییم گزینه آنقدر شایسته ای برای بازنشسته کردن بهترین تبلت سال پیش وجود ندارد، البته از نگاه وب سایت theverge! در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین تبلت های سال ۲۰۱۵ را بشناسیم.

ترنجی/ بازار تبلت ها به تنوع و گستردگی بازار موبایل نیست اما هر ساله مدل های جدید معرفی می شوند، امسال هم تبلت های زیادی معرفی شده اند اما اگر به دنبال تبلتی خوب در این میان هستید باید بگوییم گزینه آنقدر شایسته ای برای بازنشسته کردن بهترین تبلت سال پیش وجود ندارد، البته از نگاه وب سایت theverge! در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین تبلت های سال ۲۰۱۵ را بشناسیم.

آیپد همانند آیفون اولین گجت به معنی امروز در دسته بندی خودش است و مسلما اپل بهتر از دیگران می تواند برای دسته ای که خودش ساخته است، تصمیم بگیرد و آن را هدایت کند. آیپد ایر ۲ از نگاه theverge بهترین تبلتی است که در سال ۲۰۱۵ می توانید بخرید. نمایشگر با کیفیت، کیفیت ساخت بالا، غنای نرم افزاری و همچنان عملکرد عالی از دلایل این انتخاب هستند.

دومین تبلت برتر از نگاه این وب سایت آخرین تبلت اپل یعنی آیپد پرو است. اپل در آیپد پرو می خواست تا دسکتاپ ها را به خانه بفرستد اما همه اهالی صاحب نظر در این زمینه معتقدند که این لقمه برای آیپد پرو بیش از حد بزرگ است. اگر علاقه مند به قلم و نمایشگر بزرگ، صدایی قوی و البته iOS هستید، این تبلت عظیم الجثه به شما پیشنهاد می شود.

سرفیس پرو ۴ اما گزینه شایسته تری برای جانشینی دسکتاپ هاست، این تبلت ویندوز ۱۰ را تمام و کمال اجرا می کند، قلم دارد، نمایشگر خیلی خوبی دارد و کیفیت ساختش عالیست.

اگر به اندروید فکر می کنید بهترین ها را می توان در ساخته های گوگل -اچ تی سی و سامسونگ پیدا کرد. تبلت هایی با آزادی عمل در اندروید اما برنامه های اختصاصی برای تبلت کم و البته نبود قابلیت چند وظیفگی به صورت پیشفرض در اندروید، هر چند گلکسی تب اس ۲ این قابلیت را دارد اما برنامه های کمی از آن پشتیبانی می کنند.

اجازه بدهید شما را به تماشای معرفی تبلت های برتر سال ۲۰۱۵ از نگاه وب سایت theverge دعوت کنیم :

لینک دانلود ویدئو

نظر شما درباره این رتبه بندی چیست؟ به نظر ما تبلت های خوبی مثل تبلت زد ۴ و البته ساخته های ایسوس باید در این دسته بندی حضور می داشتند البته دلیل عدم حضور را می توان در عدم موجود بودن در بازار امریکا دانست. بهترین تبلت از نگاه شما کدام است و دلیل شما برای این انتخاب چیست؟


ویدیو مرتبط :
بهترین تبلت سال 2015 از نگاه Theverge