سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



رویدادهایی که امروز(پنجشنبه) خبری می شوند


به گزارش خبرنگار ایرنا امروز پنجشنبه 23 اردیبهشت سه برنامه کشوری در استان کردستان برگزار می شود.

*** دومین جشنواره فرهنگ و اقوام ایران از 21 اردیبهشت آغاز شده بود و امروز با برگزاری اجراهای گروه های باقی مانده طی مراسمی به کار خود پایان می دهد.
این جشنواره در سه بخش موسیقی اقوام، نمایشگاهی و پنل تخصصی برگزار می شود که در بخش موسیقی آن از گروه های برتر کشوری دعوت شده است و در بخش پنل تخصصی نیز صاحبنظران در حوزه های موسیقی و هنرهای چوبی به بحث و تبادل نظر می پردازند.
21 گروه موسیقی از استان ها و شهرهای مازندران، اردبیل، آذربایجان غربی، خراسان، چهار محال و بختیاری و سلیمانیه از کردستان عراق در این جشنواره حضور دارند.

*** برگزاری همایش سراسری دو روزه سازمان نظام مهندسی کشور در مریوان که از روز گذشته با حضور دکتر ترکان آغاز شده است از دیگر برنامه های خبری امروز پنجنشبه در استان کردستان است.

*** نشست مجمع عمومی انجمن علمی داروسازان ایران با حضور اعضای هیات مدیره این انجمن و نمایندگان شعب استانی آن که از روز گذشته در سنندج آغاز شده است نیز امروز با گذراندن دومین روز از این نشست به کار خود پایان می دهد.
6108

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
گروه سبا - کلیپ گزیده خبری روز در -پنجشنبه 21 اسفند