سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



تزیین ظروف شیشه ای با طناب های رنگی؛ رنگ و روح تازه ای به خانه بدهید


تزیین ظروف شیشه ای با طناب های رنگی؛ رنگ و روح تازه ای به خانه بدهیدچگونه/ می خواهید رنگ و روح تازه ای به خانه بدهید و دستی به دکور بزنید؟ در این چگونه تزیین ظروف شیشه ای را یاد بگیرید و گلدان های رنگی زیبا درست کنید. با چند شاخه گل و دست ساخته جدیدتان به میز نهارخوری و طاقچه آشپزخانه جلوه تازه ای بدهید. از این شیشه ها می توانید به عنوان جامدادی های زیبا یا جای هر چیز دیگری استفاده کنید.
1
چگونه تزیین ظروف شیشه ای را با طناب های رنگی انجام دهیمبه جای خرید گلدان‌های جدید، خودتان دست به کار ساختن گلدان های تازه شوید. تنها با کمی پوشش و تزیین ظروف شیشه ای می توانید ظروف دهان گشاد شیشه‌ای معمولی را به گلدان‌های روشن و رنگی مخصوص تبدیل کنید. آنها بعنوان تزئینات اصلی روی میز ناهارخوری عالی هستند و نیز به طاقچه زیبایی می‌بخشند.
2
چگونه تزیین ظروف شیشه ای را با طناب های رنگی انجام دهیمبرای ساختن این گلدان‌های خوش‌رنگ و شاد، فقط به ظروف شیشه‌ای دهان گشاد و طناب نایلونی نیاز دارید. این طناب‌ها را می‌توانید به راحتی پیدا کنید. اما حواس تان باشد اگر زیاد حوصله یا وقت برای تزیین ظروف شیشه ای ندارید، هرچه طناب نازک‌تر باشد، مرحله‌ی پیچیدن طناب به دور شیشه بیشتر طول می‌کشد.
3
چگونه تزیین ظروف شیشه ای را با طناب های رنگی انجام دهیماین گلدان‌ها با پیچیدن طناب به دور شیشه ساخته می‌شوند. برای اینکه ابتدای طناب خوب محکم شود، از یک چسب حرارتی برای چسباندن طناب به شیشه استفاده کنید و در 5 تا 10 ردیف اول، بعد از هر نیم دور پیچیدن طناب، در یک نقطه باز هم از چسب استفاده کنید.
4
چگونه تزیین ظروف شیشه ای را با طناب های رنگی انجام دهیمپس از اینکه قسمت اولیه‌ی طناب به خوبی دور شیشه پیچیده شد، می‌توانید کار را ادامه دهید. بهتر است پس از پیچیدن هر دو الی سه سانت یک بار توقف کنید و طناب را محکم کنید و از فاصله نداشتن ردیف‌ها از هم مطمئن شوید تا تزیین ظروف شیشه ای تان را با دقت بیشتری انجام داده باشید. وقتی به دهانه ظرف نزدیک شدید، برای ادامه‌ی کار شیشه را برگردانید. از همان روش چسب‌های نقطه‌ای برای محکم کردن 5 الی 10 ردیف آخر نیز استفاده کنید. انتهای طناب را ببرید و گل‌ها را داخل گلدان قرار دهید.
5
چگونه تزیین ظروف شیشه ای را با طناب های رنگی انجام دهیمبرای نمای بهتر، می‌توانید چندتا از گلدان‌ها را کنار هم قرار دهید، و یا آنها را در سرتاسر خانه پخش کنید. به هر حال کار تمام است، و این کار ساده می‌تواند تا حدود زیادی طبیعت تابستانی را به داخل خانه بیاورد.

منبع: چگونه


ویدیو مرتبط :
دیدن جهان به رنگی دیگر با نمای ساختمان و شیشه های رنگی