علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



سه محصول جدید در مرکز جهاد دانشگاهی اصفهان تولید وعرضه شد


مرتضی تیموری روز پنجشنبه در گفتگو با ایرنا اظهار کرد : تولید کیسه پلیمری مخصوص حمل ، جابجائی و فروش قیر اولین محصول تولید جهاد دانشگاهی است.
وی با بیان اینکه محصول ضد یخ معابر دومین محصول تولیدی جهاد دانشگاهی است ،گفت: در فصل سرما استفاده از شن و نمک برای از بین بردن یخ زدگی معابر خسارت زیادی به تاسیسات آسفالت معابر، بخش فضای سبزشهری وارد می کند.
تیموری با اشاره به اینکه در فصل یخ بندان استفاده از نمک سبب افزایش شوری سفره های آب زیر زمینی می شود ،گفت: محصول تولیدی توسط نهاد جهاد دانشگاهی صنعتی جایگزین مناسبی برای مخلوط نمک وشن برای شهرداری ها و وزارت راه و شهرسازی است.
وی با بیان اینکه استفاده از این محصول در شورای شهر تهران به تصویب رسیده است گفت: امیدواریم این محصول در سالهای آینده به عنوان یک محصول بی ضرر جایگزین مخلوط شن ونمک شود.
مسئول جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان پودر سفید درختی را سومین محصول تولید مرکز جهاد دانشگاهی صنعتی اصفهان عنوان کرد و گفت: این محصول برای جابجائی، انتقال وجلوگیری از خشک شدن درختان وگیاهان استفاده می شود .
تیموری خاطر نشان کرد: این محصول با کاهش نیاز مصرف آب درختان به کلیه شهرداری ها و باغداران و کسانی قصد جابجائی درختان کهنسال وچند ساله را دارند اجازه انتقال و جابجائی را می دهد .
/ 6022 ت/7145

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی رودسر