سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حوادث/ نجات 2 نوه بازیگوش و مادربزرگ از مرگ با فداکاری پلیس


ایران/ پلیس وظیفه با اقدامی فداکارانه دو دختربچه و مادربزرگشان را از میان شعله‌های آتش خانه‌ای در مهریز نجات داد.

سرهنگ «منوچهر نصیری» فرمانده پلیس مهریز گفت: در ساعت 14 عصر روز شنبه مأمور یگان امداد هنگام گشتزنی در سطح شهر و در محله «سلمان» متوجه خروج دود و آتش از یک خانه شد.

وی افزود: این مأمور فداکار با حضور در محل حادثه، مشاهده می‌کند یک مادر جوان با بیان اینکه دو بچه کوچکش به همراه مادربزرگشان در شعله‌های آتش گرفتار هستند تقاضای کمک دارد.

سرهنگ نصیری گفت: مأمور وظیفه شناس یگان با شکستن شیشه در ورودی وارد خانه آتشین شده و دو دختر بچه چهار ساله که خود را در زیر یک پتو مخفی کرده بودند به همراه مادربزرگشان به بیرون منتقل کرده و جان آنها را نجات می‌دهد.

سرهنگ نصیری ادامه داد: با حضور آتش‌نشانی و اورژانس در محل حادثه، گروهبان یکم «جلیل باخدای» که بر اثر استنشاق دود و گاز حاصل از آتش سوزی، بیهوش شده بود به بیمارستان انتقال داده شد.

فرمانده پلیس مهریز در خصوص علت این حادثه گفت: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که دو دختر بچه در حالی که مادرشان بیرون از خانه بوده در حال بازی با کبریت، خانه را به آتش کشیده و از ترس خود را زیر پتو مخفی می‌کنند که با فداکاری مأمور وظیفه شناس پلیس مهریز از مرگ حتمی نجات پیدا می‌کنند.


ویدیو مرتبط :
نجات معجزه آسای مادربزرگ و نوه