سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تخریب راه 32 روستا در ریگان کرمان


بخشدار مرکزی ریگان روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: بر اثر بارش باران و سیلابی شدن رودخانه ها در شبانه روز گذشته راه های بیش از 32 روستا در مناطق کوهستانی شهرستان ریگان تخریب شد.
علیرضا غلام شاهزاده افزود: با توجه به اینکه بارش باران از شدت بیشتری در مناطق کوهستانی برخوردار بود باعث جاری شدن رودخانه ها در این مناطق شد.
وی گفت: سه روستا در محاصره سیل بودند که با همکاری نیروهای امدادی ساکنان این روستاها از محاصره سیلاب بیرون آمدند.
بخشدار مرکزی ریگان افزود: بارش باران راه ارتباطی این مناطق را دچار مشکلاتی کرده است و این راه ها به تسطیح نیاز دارند.
وی اظهار کرد: بر اثر بارش باران رودخانه های فصلی در این مناطق جاری شدند که خوشحالی اهالی شهرستان بویژه کشاورزان و عشایر را در پی داشت.
غلام شاهزاده از جاری شدن رودخانه هشتصد متری ریگان خبر داد و گفت: این رودخانه در جاده ترانزیتی ریگان - چابهار قرار دارد که با جاری شدن آن مسافران این مناطق را به سمت خود جذب کرده است.
وی اضافه کرد: تعداد دیگری از رودخانه های فصلی در این بخش نیز به جریان افتادند.
مرکز شهرستان ریگان در 285 کیلومتری شرق کرمان است.
بارش شدید باران و طغیان رودخانه ها در برخی شهرستان های جنوب استان کرمان نیز باعث مسدود شدن راه های روستایی شده و در سایر بخش ها خسارتی را بر جا گذاشته است.
برخی مناطق استان کرمان از روز گذشته شاهد بارش های رگباری بوده است.
7442/3028/1042

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
زلزله در زوستای قره بلاغ و تخریب روستا