ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



کنایه بازیکن پرسپولیس به داوران لیگ برتر


  X  

تاریخ خبر : چهارشنبه 1394.08.20 - 17:17

کنایه بازیکن پرسپولیس به داوران لیگ برتر

خبرآنلاین/ سایت فوتبال ایران نوشت: محسن مسلمان هافبک چپ‌پای پرسپولیس معتقد است که اگر اشتباهات داوری نباشد، این تیم مدعی جدی قهرمانی خواهد بود.
مسلمان ابتدا درخصوص کنار رفتن پرسپولیس از جام حذفی و اشتباهات داوری به سایت فوتبال ایران گفت: این برای چهارمین بار بود که از داوری ضربه خوردیم. متأسفانه همه چیز تمام شد و این اتفاقات فراموش می‌شود. حالا باید به لیگ فکر کنیم، باید آنقدر خوب بازی کنیم که داوران هم حریفمان نشوند. شاید آنها با این اشتباهات محروم شوند، ولی محرومیت آنها برای ما فایده‌ای ندارد. بعد از چند بازی آنها برمی‌گردند و مهم این است که این اشتباهات کمتر شود.
مسلمان درمورد اینکه برخی معتقدند با یحیی گل‌محمدی مشکل دارد، تأکید کرد: من با کسی مشکل ندارم. قرار نیست یک بازیکن فقط در یک تیم بازی کند. من مقابل تیم سابقم انگیزه داشتم و نهایت تلاشم را انجام دادم. البته نتوانستم تا آخر بازی کنم.
مسلمان درمورد شانس قهرمانی تیمش در لیگ برتر گفت: هنوز یک‌سوم بازی‌ها را پشت‌سر گذاشتیم و چیزی قابل پیش‌بینی نیست. همه تیم‌ها به یک اندازه شانس دارند. مطمئنا اگر اشتباهات داوری نباشد و اگر آنها اجازه بدهند، تیم ما پتانسیل قهرمانی را دارد.
هافبک پرسپولیس در پایان حرف‌هایش درمورد اینکه آیا از عملکرد خودش در این فصل راضی است، گفت: من هنوز جا دارم پیشرفت کنم و چیزهای جدیدی یا بگیرم. سعی می‌کنم که در تعطیلات لیگ خودم را آماده‌تر کنم و امیدوارم بهترین بازی‌ها را برای پرسپولیس انجام بدهم.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
جنجال داوران از لیگ برتر فوتبال تا لیگ فوتسال