سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



انتقاد معاون فرمانداری هرسین از کیفیت نان این شهرستان


به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری هرسین، نجف میرزا حسینی روز شنبه در کارگروه آرد، نان و گندم هرسین که در سرسرای جلسات فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: باید نظارت بر عملکرد نانوایی های این شهرستان و برخورد با متخلفین افزایش یابد.
وی گفت: رعایت نکردن ساعات کاری، پایین بودن کیفیت نان، فروش آرد خام و رعایت نکردن نوبت و احترام به حقوق شهروندان توسط متصدیان از مهمترین تخلفات روی داده است.
میرزا حسینی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم با اقدامات مناسب پاسخگوی نیازها و خواسته های مردم باشیم و بازرسین بهداشتی نیز نظارت مستمر بر چگونگی مراحل تهیه نان را بیش از گذشته در دستور کار خود قرار دهند تا رضایتمندی شهروندان بیشتر جلب شود.
معاون فرماندار هرسین تصریح کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر نوع تخلف، مراتب را به شماره تلفنهای 45129637 اداره بازرگانی و 45122005 فرمانداری اطلاع دهند.
وی همچنین از اعضای کارگروه خواست ضمن استمرار و افزایش نظارت های گروهی خود نسبت به احراز صلاحیت مجدد بهداشتی و اجتماعی متصدیان و کارگران نانوایی ها اقدام کنند.
وی افزود: برخورد قهری با متخلفین تا حدودی مشکلات را حل خواهد کرد ولی موضوع آموزش علمی نیروی انسانی که در عمل پخت و عمل آوری خمیر و نان دخیل هستند باید مورد توجه ویژه کارگروه قرار گیرد و دستگاههای ذیربط اقدامات لازم را در زمینه آموزش افراد مذکور در جهت تولید و تهیه نان مرغوب و به حداقل رساندن ضایعات نان انجام دهند.
آموزش علمی شاطران نانوایی ها، تنظیم ساعات پخت نان با توجه به میزان سهمیه، توجه ویژه به وسایل توزین و نرخ نان، جلوگیری از فروش آرد خارج از شبکه، انجام هماهنگی در تحویل به موقع آرد به خبازیها در راستای جلوگیری از تعطیلی آنان و عدم تعطیلی و استراحت در ساعات کاری 6 تا 8 صبح از دیگر مواردی بود که معاون فرماندار هرسین به آن ها اشاره کرد.
شهرستان هرسین با حدود 85 هزار نفر جمعیت در 44 کیلومتری شرق کرمانشاه مرکز استان قرار دارد.
8066/7458

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
گفتگوی ویژه خبری/کیفیت آرد و نان استان/معاون غذا و دارو