سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اعزام ۱۰۰ مستشار نظامی از دانشگاه افسری سپاه به عراق و سوریه


اعزام ۱۰۰ مستشار نظامی از دانشگاه افسری سپاه به عراق و سوریهتسنیم/ فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) از اعزام ۱۰۰ نفر نیروهای این دانشگاه به عراق و سوریه با هدف ماموریت‌های مستشاری، مربی‌گری و فرماندهی خبرداد.

سردار مرتضی صفاری فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) درباره اعزام مربیان و فرماندهان این دانشگاه به سوریه و عراق با هدف ماموریت‌های مستشاری، گفت: در یک سال گذشته تعداد قابل توجهی از فرماندهان و مربیان ما که نزدیک به 100 نفر هستند، برای ماموریت‌های دو ماهه به این مناطق اعزام شدند.

وی افزود: تعدادی از این عزیزان پس از انجام ماموریت خود، پس از دو تا سه ماه به کشور بازگشتند و تعدادی دیگر شهید و مجروح شدند. در این میان شماری دیگر از نیروها که مورد نیاز (جبهه مقاومت) بودند، در محل ماموریت خود ماندند.

سردار صفاری در خاتمه از تکریم خانواده‌های شهدای مدافع حرم دانشگاه امام حسین(ع) در زمان حضور فرمانده معظم کل قوا در این دانشگاه خبرداد و گفت که خانواده این عزیزان در روز حضور فرمانده معظم کل قوا در محل جایگاه جانبازان، مورد تفقد ایشان قرار می‌گیرند.



منبع: تسنیم


ویدیو مرتبط :
مستشار ارشد سپاه پاسداران در سوریه به شهادت رسید