سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



معرفی کتاب/ «همسر خاموش»، روایتی جذاب از زندگی عاشقانه


  X  

تاریخ خبر : دوشنبه 1394.08.25 - 10:34

معرفی کتاب/ «همسر خاموش»، روایتی جذاب از زندگی عاشقانه

آخرین خبر/ رمان «همسر خاموش» نوشته‌ی «ای. اس. ای. هریسون» با ترجمه‌ی «مریم مفتاحی» در ۳۵۲ صفحه و به قیمت ۱۸۵۰۰ تومان توسط «نشر آموت» منتشرشده است.
تاد و جودی زن و شوهری هستند که سال‌های زیادی عاشقانه در کنار هم زندگی کرده‌اند، اما به مرور زمان، روند زندگی و یکنواختی آن به گونه‌ای رقم می‌خورد که تغییر بزرگی در روابطشان ایجاد می‌شود. مرد در عین حال که به همسرش عشق می‌ورزد، روابط عاشقانه‌ای با یک دختر جوان پیدا می‌کند و دوگانگی و تناقضاتی در خود می‌بیند. در نهایت کار او را به جایی می‌کشد که ...
ای اس ای هریسون نویسنده و درمانگر کانادایی در سال 1948 به دنیا آمد و در آپریل 2013، پیش از انتشار تنها رمانش «همسر خاموش» با بیماری سرطان از دنیا رفت و فرصت نیافت شاهد موفقیت کتابش باشد. رمان ای اس ای هریسون پس از انتشار در زمره‌ی پرفروش‌ها قرار گرفت و فیلم آن دردست ساخت است که نیکول کیدمن بازیگر معروف و اسکارگرفته‌ی استرالیایی نه تنها نقش زن فیلم را بازی می‌کند، بلکه سرمایه‌گذار آن نیز است.
اس جی واتسون نویسنده‎ی رمان پیش_از_آنکه_بخوابم از رمان‌های رفروش نیویورک تایمز درباره این رمان می‌گوید: «نفس در سینه‌ام حبس بود، بی‌صبرانه جلو می‌رفتم تا ببینم داستان به کجا می‌انجامد.»
این رمان ماه هاست در فهرست پرفروش ترین های نیویورک تایمز و آمازون و ساندی تایمز قرار دارد.
کیدمن از سال 2013 زمانی که رمان پرفروش ای. اس.‌ای هریسن منتشر شد، قرار است در فیلم «همسر خاموش» بازی کند. او خود یکی از تهیه‌کنندگان پروژه است.
مریم مفتاحی، متولد سال 1343 ساری، فارغ‌التحصیل رشته‌ی مترجمی زبان انگلیسی و زبانشناسی از دانشگاه علامه طباطبایی است. برخی از ترجمه‌های او عبارتند از: رمان من_پیش_از_تو نوشته ی جوجو_مویز (نشر آموت) و دو اثر از کالین مک‌کالو استرالیایی، سه اثر از مارگارت دیکینسن انگلیسی، و گنجینه‌ی خرد چین (چینگ‌هوآ تانگ)، انتقام فیثاغورث ( آرتورو سانگالی) و کوه‌ها طنین انداختند (خالد حسینی).
همسر خاموش
ای اس ای هریسون
ترجمه‌: مریم مفتاحی
نشر آموت

نظر شما


ویدیو مرتبط :
روایتی از زندگی "خدیجه ثقفی" همسر امام خمینی(ره)