علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



هراس از بکارگیری سلاح‌های شیمیایی در باز پس‌گیری موصل


به‌ گزارش خبرگزاری مهر به‌ نقل از دیلی تلگراف، گروه‌ تروریستی داعش در حال آماده‌ سازی خویش در شهر موصل است تا خود را برای نبرد نهایی در این شهر آماده‌ کند و این بیم نیز وجود دارد که‌ همزمان با حمله‌ گسترده‌ همپیمانان برای آزادسازی شهر موصل، این گروه‌ تروریستی از سلاح های شیمیایی سود جوید.

دیلی تلگراف در ادامه‌ اشاره‌ می کند که‌ اعضای گروه‌ تروریستی داعش تحرکات وسیعی را در چند روز گذشته‌ در سطح شهر موصل انجام داده و خود را برای نبرد نهایی موصل آماده‌ می کند.

این روزنامه‌ انگلیسی به‌ نقل از یکی از فرماندهان نظامی همپیمانان اعلام کرد: گروه‌ تروریستی داعش چندین مرتبه‌ از سلاح شیمیایی و گاز خردل بر ضد پیشمرگان کرد و نیروهای عراقی استفاده‌ نموده‌ و نشان داده‌ است که‌ واهمه ای از آن بکارگیری آن ندارد. به‌ ویژه‌، در این مدت از آن به‌ کرات استفاده‌ کرده‌ است.

این فرمانده‌ نظامی در ادامه‌ افزود: این امر بسیار محتمل است که‌ داعش در نبرد نهایی برای بازپس گیری شهر موصل، به‌ منظور کند کردن پیشروی نیروهای عراقی از سلاح های شیمیایی بهره‌ جوید.


ویدیو مرتبط :
باز کردن کلاهک یک بمب شیمیایی عراق در حضور خبرنگاران خارجی و شیمیایی شدن خبرنگار