سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بخشی از ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش به حد نصاب نرسید/ زمان اعلام نتایج مشخص نیست


محمدحسین سلیمی جهرمی رئیس مرکز برنامه‌ریزی نیروی انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در پاسخ به این پرسش که «نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش چه زمانی اعلام می‌شود؟»، اظهار داشت: پس از اینکه نتایج آزمون اعلام و مصاحبه انجام شد، بعضی از ظرفیت‌ها به حد نصاب نرسید و بخشی از این ظرفیت خالی مانده است.

وی با بیان اینکه در حال تدبیر برای تکمیل این بخش از ظرفیتی که به حد نصاب نرسیده است، هستیم، گفت: دلیل اینکه تا کنون نتوانستیم نتایج را به سازمان سنجش اعلام کنیم تا نتیجه نهایی از سوی این سازمان اعلام شود، این است که برخی ظرفیت‌ها خالی مانده است و در حال اصلاح این موضوع هستیم.

سلیمی جهرمی در خصوص اعلام زمان ارائه نتایج مصاحبه به سازمان سنجش، تصریح کرد: متأسفانه این موضوع زمان بَر است و باید بین سازمان سنجش و سازمان مدیریت هماهنگی برای تکمیل این ظرفیت انجام شود.

رئیس مرکز برنامه‌ریزی نیروی انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: پس از این کار، مجدداً مابه‌التفاوت از سوی سازمان سنجش به آموزش و پرورش اعلام خواهد شد تا برای این مابه‌التفاوت، مصاحبه انجام شود و نتایج به سازمان سنجش برگردد.

سلیمی جهرمی با تأکید بر اینکه بخشی از ظرفیت‌ها در آزمون استخدامی آموزش و پرورش به حد نصاب نرسیده است، اظهار کرد: در بخشی از این ظرفیت‌ها نیروی حد نصاب علمی و یا حد نصاب مصاحبه وجود نداشته است، بنابراین نیرویی برای آن ظرفیت مشخص نشده است.

وی گفت: پیگیری این موضوع خاص درباره آزمون استخدامی آموزش و پرورش از سوی معاونت پشتیبانی این وزارتخانه انجام می‌شود.

انتهای پیام/

http://fna.ir/DBFCL0


ویدیو مرتبط :
نتایج تکمیل ظرفیت مقطع دکترای تخصصی دی ماه اعلام میشود