سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کمیته تحریم‌های شورای امنیت درباره آزمایش موشکی ایران تحقیق می‌کند


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، سامانتا پاور،‌ نماینده آمریکا در سازمان ملل، در جلسه استماع کمیته روابط خارجی سنای آمریکا می‌گوید بحث‌ها در شورای امنیت این نهاد بین‌المللی درباره آزمایش موشکی اخیر ایران ادامه دارد.

آمریکا و برخی کشورهای غربی در 30 آبان از کمیته تحریم‌های شورای امینت سازمان ملل خواستند تا درباره آزمایش موشک‌های بالستیک دوربرد در ایران تحقیقات لازم را انجام دهد.

پاور به سناتورهای آمریکایی اعلام کرد که این موضوع هم‌اکنون در یک پانل تخصصی در حال بحث بوده و اینکه کمیته تحریم‌ها سه‌شنبه آتی بار دیگر درباره این مسأله نشستی برگزار خواهد کرد.

وی تأکید کرد که شورای امنیت فعلا در مرحله بحث و گفتگو قرار دارد و هنوز تصمیمی اتخاذ نکرده است: "بحث‌ها بخشی از اقدام سازمان ملل هستند. درست به مانند جلسه استماع کنگره. ما مباحث متعددی را انجام می‌دهیم."

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
نقش شورای امنیت در تحریم