سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دولت درسفر به سمنان 2هزارمیلیارد ریال اعتبار برای دامغان درنظرگرفته است


عبدالرضا رستمیان روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، سفر رئیس جمهور و كاروان تدبیر و امید به سمنان را پرخیر و بركت و مدت زمان اختصاص این مقدار اعتبار برای بهره برداری پروژه های شهرستان را تا دو سال آینده اعلام كرد.
وی راه مواصلاتی بندرعباس به بندرامیر آباد، تامین آب آشامیدنی و كشاورزی را از جمله پروژه های اصلی این شهرستان برشمرد و اظهارداشت: با بهره برداری این پروژه ها به طور قطع رونق اقتصادی در شهرستان ایجاد می شود.
وی خاطرنشان كرد: علاوه بر این، دولت در ردیف بودجه سال جاری، 600 میلیارد ریال اعتبار برای پروژه راه مواصلاتی بندر عباس به بندر امیرآباد اختصاص داده و برای سال آینده نیز برای اتمام این پروژه ملی 800 میلیارد ریال در نظر دارد.
نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با بیان این كه در زمینه آب، روستا و فاضلاب اعتبارات خوبی برای دامغان اختصاص یافته است، گفت: چالش اساسی روستایی های استان و شهرستان دامغان، كمبود آب آشامیدنی و كشاورزی است كه رئیس جمهور تسهیلات خوبی برای رفع این چالش اختصاص داده است.
رستمیان اضافه كرد : اكنون 14 هزار هكتار از زمین های كشاورزی شهرستان دامغان با مشكل كمبود آب مواجه است و با این تخصیص اعتبارات كافی، امیدواری برای برطرف شدن مشكلات آبی مردم در حال فراهم شدن است.
وی ادامه داد : مدیران كارخانه ها و شركت های صنعتی و تولیدی در استان سمنان برای افزایش كارایی، نیازمند افزایش نقدیندگی و تسهیلات كم بهره بانكی هستند كه در سفر استانی رئیس جمهور، توجه ویژه ای به بخش تولید و صنعت شده است.
وی تصریح كرد : كارخانه های فولاد، پرده سازی، گونی سازی این شهرستان برای افزایش تولید نیازمند اقتصاد تسهیلات بانكی هستند و مصوبات هئیت دولت در شورای اداری استان سمنان، راه كارهای خوبی برای ایجاد رونق اقتصادی دراستان است.
رئیس جمهوری و كاروان تدبیر و امید در بیست و ششمین سفر استانی به استان سمنان 972 هزار میلیارد ریال اعتبار برای 67 پروژه این استان در نظر گرفته است.
6026/3217/1352

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
آسفالت ریزی معابر نیر با 2500 میلیون ریال اعتبار