کمبود 250 مدرسه در منطقه 22 تهران


مدیرکل نوسازی شهر تهران درباره کمبود فضای آموزش در منطقه 22 و برنامه‌ریزی‌های انجام شده به منظور جبران این کمبودها در سال آینده اظهار کرد: منطقه 22 به 250 مدرسه نیاز دارد، در حالی که در آن منطقه 75 مدرسه دولتی و غیردولتی وجود دارد.

محمد ورناصری در گفت‌وگو با خبرنگار «آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره ارائه وام کم بهره به خیران اظهار کرد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی به دستگاه‌های قانونگذار پیشنهاد داده است که خیران برای ساخت فضای آموزشی امکان دریافت وام از بانک‌ها داشته باشند.

وی افزود: بازپرداخت این وام‌ها با خیران است ولی پرداخت سود آن بر عهده دولت است، البته هنوز دستورالعمل اجرایی دریافت این وام ارسال نشده تا بتوان دقیقا درباره آن اطلاع رسانی کرد.

مدیرکل نوسازی تهران همچنین با بیان اینکه بودجه 95 نسبت به سال گذشته تغییر محسوسی نیافته، گفت: سهم سازمان نوسازی افزایش قابل توجهی پیدا نکرده اما نسبت به سال گذشته کاهشی نشان نمی‌دهد.

ورناصری درباره کمبود فضای آموزش در منطقه 22 و برنامه ریزی‌های انجام شده به منظور جبران این کمبودها در سال آینده اظهار کرد: در منطقه 22 یک یا دو پروژه را آغاز کردیم ولی جوابگوی نیازها نیست.

وی افزود: منطقه 22 به 250 مدرسه نیاز دارد، در حالی که در آن منطقه 75 مدرسه دولتی و غیردولتی وجود دارد. نیاز هست سالانه 20 پروژه در منطقه 22 ساخته شود.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
منطقه 22 تهران از حال تا آینده