واکنش برانکو به لیست اخراجی های پرسپولیس


برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نفت تهران گفت: قبل از اینکه درباره نفت بخواهم صحبت کنم، مایلم از بازیکنانم تشکر کنم به خاطر شخصیتی که از خودشان نشان داده اند و بردی که برابر استقلال اهواز به دست آوردند. همه می دانید که در فضای سختی بازی کردیم و کاملا واقف هستید که چه چیزی در انتظار ماست و همه تیم هایی که برابر ما ظاهر می شوند، سعی می کنند بهترین بازی را ارائه دهند.

او افزود: از هوادارنمان هم متشکرم که از ما حمایت کردند. آنها در خطر آسیب دیدگی قرار گرفته بودند ولی خدا را شکر کسی به مشکل نخورد. من امیدوار هستم و از همین جا از هوادارانمان دعوت می‌کنم تا به کمک ما بیایند و فردا کنار ما باشند. بازی با نفت را باید با هم بازی کنیم، چه بیرون از زمین چه داخل زمین. ما می دانیم هر بازی سخت است و برای بودن یا نبودن است. بازیکنان ما اخلاق قهرمان بودن را از خودشان نشان داده‌اند و انتظار داریم در سه بازی بعدی هم همینگونه باشند. فردا، بنگر، رضاییان، کمندانی و خالقی‌فر را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.

وی درباره مشکلات تیمش در خط دفاع در بازی با نفت به دلیل مصدومیت برخی مهره های کلیدی این تیم گفت: این مسئله کمی ما را دچار مشکل کرده است. با این حال اومانیا در بازی هایی که بنگر نبود خوب ظاهر شده است. همینطور حاتمی که به او اعتماد دارم. اوایل فصل حاتمی بازیکن فیکس ما بود و مقابل صبا هم خیلی خوب بازی کرد و اصلا نگرانی ندارم.

سرمربی پرسپولیس درپاسخ به سوالی درباره مشکلات مالی و روحی نفت و اینکه این مسئله می تواند باعث موفقیت پرسپولیس شود، گفت: خوب شد این سوال را کردید. من به این صحبت ها تکیه نمی کنم چون مطمئنم فردا همه سرحال خواهند بود و با انگیزه به میدان می روند و از خودشان مایه می گذارند. قبل از بازی با گسترش فولاد هم این حرف‌ها بود و می‌گفتند در مسجد خوابیده‌اند ولی در نهایت تیم نفت با یک گل پیروز شد.

او در پاسخ به این سوال که منصوریان گفته با پیروزی برابر این تیم، راه قهرمانی استقلال را هموار می‌کند و نظر او در این‌باره چیست، گفت: منصوریان یک فرد حرفه‌ای است که سال‌ها بازی کرده و نشان داده مربی خوبی است. او در شرایط سختی کار می‌کند و قبل از هرچیزی او قطعا اول برای تیم خودش فردا بازی می‌کند نه برای استقلال. نفت، استقلال را یک بر صفر برد و بنابراین کمکی به این تیم نکرده است. آفرین بر آنها که حرفه ای هستند و طبیعی است که می‌خواهد به تیم خودشان کمک کنند. ما می‌دانیم که او بازیکن استقلال بوده و استقلال قلبش است اما مطمئنا او قبل از هر چیزی برای تیم خودش کار می‌کند. مطمئنا کار ما ساده نخواهد بود. نفت سه ملی پوش به نام بیرانوند، امیری و سید جلال حسینی دارد ولی ما تنها یک یا دو ملی پوش مثل رضاییان داریم.

برانکو درپاسخ به سوالی درباره اینکه طاهری گفته با او به دنبال حضور در جام باشگاه‌های جهان است، بیان کرد: در این مسیر به حداقل هدف خود رسیده‌ایم و آن راه یابی به لیگ آسیا است و هدف بعدی ما قهرمانی است و هدف‌های ما سال به سال بالاتر می رود. لازم می‌دانم از طاهری قدردانی کنم که چنین اهدافی را برای ما گذاشته و این فلسفه پرسپولیس است، هرروز بهتر از دیروز.

وی درپاسخ به این سوال که مشکلی با برگزاری همزمان بازی‌ها دارد یا نه، گفت: نه در همه جای دنیا چنین چیزی هست تا از حرف و حدیث‌ها جلوگیری شود. سال گذشته تا آخرین ثانیه احتمال عوض شدن قهرمان بود.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا ماجراهای لیست ورودی و خروجی تیمش درست است یا نه، اظهار کرد: من و طاهری که مسئولیت این موضوع را داریم درباره این مسئله نه رسمی و نه غیر رسمی و نه نیمه رسمی صحبتی نکرده‌ایم. حالا هر صحبتی هم شده باشد، وقت به اندازه کافی داریم که بعد از فروکش هیجانات، یک آنالیز منطقی داشته باشیم. تا الان وقت این کارها نبوده چون تمرکز ما روی بازی‌ها است تا خودمان را آماده کنیم. ما باید با انگیزه‌تر خود را آماده کنیم و طاهری هم به فکر این است که چطور شرایط را برای موفقیت فراهم کند.

به گزارش ایسنا، در این بخش از نشست خبری یکی از خبرنگاران با استفاده از کلماتی از اظهارات منصوریان انتقاد کرد و خمارلو، مدیر رسانه ای پرسپولیس تذکری در این رابطه داد که بعد از آن برانکو در واکنش به این صحبت‌ها گفت: طبیعی است که ما نتایج را نگاه می کنیم، چون خودمان می خواهیم سه بازی را ببریم و حالا دیگران هرکاری می خواهند بکنند. می‌دانیم که البته این مسئله راحت هم نیست.

برانکو در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا تیمش قهرمان می‌شود یا نه، گفت: این چه سوالی است؟ 40 میلیون نفر این را می پرسند. هدف ما همین است و وظیفه ما این است که همه را شکست دهیم و البته این مسئله آسان هم نخواهد بود.

ایسنا


ویدیو مرتبط :
آموزش نمایش لیست اخراجی های روم در آواکس