سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نذر عجیب هنرپیشه سوری برای خروج تروریست ها از حلب


نذر عجیب هنرپیشه سوری برای خروج تروریست ها از حلبالعالم/ هنرپیشه معروف سوری گفت که نذر کرده است، موهای خود را قیچی کند و در میدان شهر حلب به زمین بیندازد.

"رغده" در مصاحبه ای تلویزیونی گفت: نذر کرده ام که این کار را زمانی انجام دهم که آخرین تروریست، آخرین تکفیری، آخرین اخوانی، و سلفی که از سوی طرفهای شناخته شده در منطقه حمایت مالی می شود، از این شهر خارج شوند.
وی همچنین در این برنامه گفت که به دلیل مواضعش درخصوص عراق، لبنان و سوریه، بیشتر کشورهای عربی او را تحریم کرده‌اند.
این هنرمند سوری خاطرنشان کرد که سوریه در حال نبرد به نیابت از امت عربی است زیرا اگر پایداری ارتش سوریه نبود اکنون همه گروه‌های مسلح در سینا بودند.
رغد با ابراز تعجب از خبرسازی ها و فضاسازی ها درباره حلب در این برهه زمانی، تأکید کرد که هواپیماهای ارتش سوریه حلب را بمباران نکرده اند، و افرادی که در این شهر هستند از اهالی آن نمی باشند.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: العالم


ویدیو مرتبط :
مصاحبه با تروریست های سوری در حلب