آخرین وضعیت پیوستن علیرضا بیرانوند به پرسپولیس


انتقال علیرضا بیرانوند دروازه بان نفت به تیم فوتبال پرسپولیس قطعی شد

پس از مشکلاتی که برای سوشا مکانی بوجود آمد و ایمان صادقی هم به تیم دسته اولی شهر بابل پیوست ، مسئولان باشگاه پرسپولیس به دنبال دروازه بانی هستند که بتواند نیم فصل دوم به عنوان مرد شماره یک، از دروازه سرخ ها محافظت کند قرمزپوشان که در این پست در نیم فصل اول لطمه زیادی خورده اند، به دنبال استخدام یک دروازه بان تراز اول هستند که گویا او را انتخاب کرده اند.

انتقال دروازه بان نفت به تیم فوتبال پرسپولیس قطعی شد ، دروازه بان تیم نفت ، تیم پرسپولیس

یک مقام مسئول در باشگاه پرسپولیس تاکید کرد انتقال علیرضا بیرانوند به این تیم قطعی شده و نهایتا تا عصر چهارشنبه وی پرسپولیسی خواهد شد.

به گزارش تابناک ورزشی، پس از اتفاقاتی که برای دو دروازه بان پرسپولیس رخ داد و یکی راهی بازداشگاه شد و یکی هم به تیم دسته اولی خونه به خونه بابل پیوست، مسئولان این باشگاه به فکر جذب یک دروازه بان جدید افتادند.

به همین خاطر مذاکرات آنها با باشگاه نفت آغاز شد تا بتوانند علیرضا بیرانوند را به خدمت بگیرند. دروازه بان این تیم با وجود اینکه عضو تیم ملی ایران است اما در اکثر دیدارهای نیم فصل اول نیمکت نشین بود.

علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم نفت به پرسپولیس پیوست ، تیم پرسپولیس ، سوشا مکانی

مذاکرات طرفین طی چند روز گذشته ادامه یافت و در نهایت منجر به این شد که بیرانوند نشستی را با علیرضا منصوریان برگزار کند تا جدایی اش از نفت را قطعی کند.

بنابر گفته یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس کار انتقال بیرانوند به این تیم قطعی شده و طی امروز یا فردا قرارداد نهایی امضا خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
آخرین وضعیت پرسپولیس از زبان طاهری