فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



رئيس سازمان امداد و نجات هلال احمر: از 1200 واحد مسکوني، تخليه لجن صورت گرفت


فارس/ رئيس سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به وقوع سيلاب در 24 استان کشور گفت: در اين مدت 1150 نفر به صورت اضطراري اسکان داده شده و از 1200 واحد مسکوني نيز تخليه لجن صورت گرفت.

ناصر چرخ ساز، از وقوع سيلاب و آبگرفتگي در 24 استان کشور از روز پنجم آبان تا صبح امروز خبر داد.

وي گفت: استان‌هاي آذربايجان شرقي، ايلام، کردستان، کرمانشاه، لرستان، خوزستان، کهگيلويه و بوير احمد، همدان، قزوين، گيلان، زنجان، فارس، چهارمحال و بختياري، اصفهان، تهران، مرکزي، بوشهر، سمنان، اردبيل، مازندران، قم، خراسان جنوبي، خراسان رضوي و کرمان دچار سيلاب شده‌اند.

رئيس سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به خسارت سيل به 81 شهرستان، 200 شهر و روستا و منطقه عشايرنشين گفت: در اين مدت به 15 هزار و 600 نفر امدادرساني شده و هزار و 150 نفر نيز به صورت اضطراري اسکان يافتند.

وي با اشاره به جانباختن 9 نفر از هموطنان در سيلاب گفت: حوادث ناشي از سيلاب 9 مصدوم نيز برجا گذاشته است.

چرخ ساز همچنين از انتقال 39 نفر به مناطق امن و نجات جان اين افراد خبر داد و گفت: امدادگران بوسيله پمپ‌هاي لجن کش از 1200 واحد مسکوني تخليه آب و لجن انجام دادند.

به گفته وي، 7.5 تن اقلام امدادي نيز در اين مدت بوسيله بالگردهاي امداد و نجات به مناطق سيل زده منتقل شده است.


ویدیو مرتبط :
بسته خبری شماره 1 سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر