سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



امکان جایگزینی پورت 3.5 میلیمتری در آیفون 7


philips10_2040.0

اپل طرحی در سر دارد که با حذف درگاه 3.5 میلی‌متری در آیفون 7 از درگاهی واحد و مشابه درگاه اتصالی Lightning  فعلی استفاده کند و طبق این منبع مورد اعتماد ژاپنی ممکن است اپل هدفون‌های ایرپاد خود را با این نوع درگاه برای نسل بعدی آیفون عرضه کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

یک گزارش از یک منبع قابل اعتماد مدعی شده است که درگاهی با اندازه مشابه Lightning  اپل با پشتیبانی از شارژ، هندزفری بلوتوث و یک مبدل دیجیتالی صدا جایگزین اتصال هدفون سیمی با درگاه 3.5mm خواهد شد. طبق گزارش‌ها، گوشی که آن را آیفون 7 می‌دانیم 1 میلیمتر باریک‌تر از آیفون 6 اس هفت میلی‌متری است و می‌توان آن را با نسل ششم آیپاد مقایسه شود که با وجود ضخامت 6.1 میلی متری هنوز دارای پورت 3.5mm برای پایه‌ی هدفون است.

Philips-M2L-iPhone-Trio

بر اساس این گزارش اپل هدفون‌های ایرپاد البته با پورت لایتنینگ را درون جعبه آیفون 7 قرار خواهد داد. احتمالاً ایرپادهای فعلی آیفون با پورت 3.5mm استریو همچنان برای خرید در دسترس خواهند بود. اپل یک هدفون خاص را در خرداد سال 93 معرفی کرده بود  که اولین هدفونی بود که دارای پورت لایتنینگ بود و از سوی شرکتی دیگر برای  اتصال به دستگاه‌های دارای iOS اپل ساخته می‌شد. اما رو نمایی آن بسیار بی سر و صدا بود. فیلیپس هم از سه هدفون با پشتیبانی از پورت لایتنینگ در 14 ماه گذشته معرفی کرده است.

ممکن است این شایعه واقعیت داشته باشد که در این صورت تصمیم اپل برای رویکرد به سمت یک پورت واحد برای خروجی صدا و شارژر ما را به یاد اقدام مشابه که  پافشاری بر استفاده از درگاه 30 پین خود داشت، می‌اندازد که در آخر از این حرف خود در سال 2012 با معرفی آیفون 5 عقب نشینی کرد. شما این پورت جدید را می‌پسندید؟

macrumors

لینک کوتاه

Closeبرای امتیاز دهی به این مطلب، لطفا وارد شوید: برای ورود کلیک کنید


ویدیو مرتبط :
آیا تله پورت انسان امکان پذیر است؟