سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سرطان در کمین مردان طاس


مردان طاس

بر اساس پژوهش جدید مردانی که کچل می‌شوند، در مقایسه با مردانی که مویشان حفظ می‌شود، بیشتر احتمال دارد که به نوعی سرطان بدخیم مبتلا شوند.

 مطالعات جدید دانشمندان نشان می دهد مردانی که بعد از 35 سالگی دچار ریزش مو می شوند احتمال ابتلای آن ها به سرطان بیشتر است.

بررسی ها نشان می دهند، مردان بعد از سن 30 سالگی با مراجعه منظم به پزشک و متخصص پوست و مو باید میزان هورمون های بدنشان را در حد تعادل نگه دارند و با دارو مانع ریزش موهای خود شوند.

گفتنی است، دانشمندان با انجام آزمایشات و مطالعاتی بر روی داوطلبان دریافتند سرطان و کچلی مردان می‌تواند به دلیل سطوح بالای هورمون‌های مردانه (آندروژن‌ها) و گیرنده‌های آندروژن حاصل شود.

نتایج مطالعات نشان می دهند، دانشمندان در تلاش اند تا با ساخت و طراحی نوعی دارو بتوانند ریزش موی مردانه را متوقف کنند و از طاسی در آقایان جلوگیری کنند.

تی نیوز

مطالب مرتبط:

سرطان پوست در کمین مردان طاس!

مردان عقیم طاس هستند؟؟

مردان طاس از خورشید بپرهیزید


ویدیو مرتبط :
احتمال بیماری قلبی در مردان طاس