واکنش بیژن بیرنگ به افشاگری بهنوش بختیاری + عکس


بهنوش بختیاری به تازگی در اینستاگرامش نسبت به پرداخت نشدن دستمزدش در سریال ناتمام عشق تعطیل نیست از کارگردان این سریال پس از دو سال گله کرد.

بیژن بیرنگ کارگردان سریال عشق تعطیل نیست در پاسخ به گلایه بهنوش بختیاری نوشت:

گلایه خانم بختیاری ربطی به من ندارد و از سرمایه گذار پروژه «عشق تعطیل نیست» که با ایشان قرارداد بستند یا نبستند، گله و شکایت دارند؛ من که کاره ای نبودم و هیچ گونه تعهد مالی در این کار نداشتم. درست است که من تهیه کننده کار بودم، اما سرمایه گذار و شریک من آقای محمدرضا شهبازی بودند و آقای ایزدپناه هم مسئولیت قراردادها و پرداخت ها و مدیریت اجرایی کار را به عهده داشتند. اینها باید جوابگو باشند که چرا پول عوامل را ندادند. من هم یک قراردادی با سرمایه گذار داشتم که ایشان باید تامین مالی و سرمایه سریال را انجام دهد. ما پنج قسمت از سریال را تولید کردیم و بعد یک سری مسائلی پیش آمد که به موقع درباره آن صحبت خواهد شد. بعد از تولید این پنج قسمت کار تعطیل شد و سرمایه گذار گفت من دیگر پول نمی دهم. نتیجه این شد که یک سری از عوامل دستمزدشان را نگرفتند؛ کسانی مثل آهنگساز، طراح صحنه و تعدادی از بازیگران از جمله خانم بختیاری که من خیلی به ایشان ارادت دارم. ایشان خیلی لطف کردند که سرکار ما آمدند، چون همیشه می گفتند جایی از زندگی ام را مدیون و تحت تاثیر کارهای شما بوده ام. بنابراین وقتی وضعیت این کار به این سمت پیش رفت، من واقعا شرمنده ایشان و همه عزیزانی شدم که دستمزدشان پرداخت نشد. تمام سعی سرمایه گذار این بود که دستمزد چند تا سوپراستار این پروژه را بدهد، اما بقیه عوامل همین طور بلاتکلیف مانده اند.

بیژن بیرنگ و بهنوش بختیاری و محمدرضا گلزار ، ‌بهنوش بختیاری ، سریال عشق تعطیل نیست

بیژن بیرنگ و بهنوش بختیاری و محمدرضا گلزار در سریال عشق تعطیل نیست

البته من خودم دارم اقدامات قانونی لازم را برای احقاق حق عوامل انجام می دهم. لطفا مراتب شرمندگی مرا به اطلاع خانم بختیاری برسانید و به ایشان بگویید من تا آخرین لحظه برای گرفتن حق و حقوق بازیگران و دیگر عوامل این کار تلاش می کنم. خودم هم سعی می کنم ظرف این یکی دو روز با ایشان تماس بگیرم و مسائل را برایشان روشن کنم. ضمن این که خودم هم گله و شکایت دارم که یک سری دوستان آن طور که باید همکاری نکردند که البته خانم بختیاری و چند نفر از دوستان دیگر، جزو آن دسته نبودند. من جایی صحبت از برخی بازیگران و عوامل این کار کردم که بی مهری و بی عشقی کردند و باعث تعطیلی کار شدند، متاسفانه خانم بختیاری این مساله را به خودشان گرفتند. در حالی که ما اصلا با خانم بختیاری مشکلی نداشتیم، من همیشه به ایشان ارادت داشته ام و از کارشان راضی بودم. صحبت از کسانی است که خودشان مصاحبه می کنند و می گویند ما کار را خواباندیم و فلان، که در این زمینه من حتما پیگیر ماجرا هستم. خودم هم جزو شاکیان این ماجرا هستم، چون ایده و طرح و چند سال عمرم را برای این کار گذاشتم و هیچ درآمدی از این پروژه نداشتم.


ویدیو مرتبط :
بهنوش بختیاری و بیژن بنفشه خواه