ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



باقریان: عقیلی از سپاهان اخراج نشده است/هر کسی اقدام به شعار دادن کرده خودش هم پاسخگو باشد


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اصغر باقریان در مورد مسائلی که در خصوص هادی عقیلی پیش آمده گفت:‌معمولا سرمربی بر اساس نیازها و برنامه‌هایی که دارد یکسری از بازیکنان رادر اختیار می‌گیرد تا بتواند از آنها استفاده کند.

وی در مورد اینکه آیا عقیلی از سپاهان اخراج شده،‌گفت: خیر چنین بحثی در کار نیست.

باقریان در مورد اینکه عده‌ای از لیدرها هماهنگ کرده بودند تا از دقیقه 70 علیه مسئولان باشگاه شعار سربدهند، افزود: این موضوع را از خودشان سؤال کنید و از من سؤال نکنید. این را از کسانی بپرسید که این برنامه‌ریزی را کردند و من نباید در مورد کار دیگران اظهار نظر کنم. هر کسی چنین اقدامی کرده، خودش بیاید صحبت کند.

وی در مورد اینکه سرنوشت عقیلی چه می‌شود،‌گفت: تمام بازیکنان و کادر فنی در اختیار سرمربی هستند و سرمربی در مورد او تصمیم می‌گیرد.

مدیرعامل سپاهان همچنین در خصوص اینکه استیماچ گفته بود که توانایی اخراج عقیلی را ندارد و او در اختیار باشگاه قرار می‌دهد‌،‌گفت: هر زمان عقیلی در اختیار باشگاه قرار گرفت سپس تصمیم‌گیری می‌کنیم اما تا الان این اتفاق نیفتاده است.

باقریان همچنین در پاسخ به این سوال که آیا عقیلی در اختیار کمیته انضباطی قرار می‌گیرد یا خیر،  تاکید کرد: باید مراتب به صورت کتبی به ما اعلام شود. فعلا که او در اختیار تیم است و در اختیار باشگاه نیست.

وی در پایان در خصوص اینکه شایعاتی شنیده می‌شود که مدیران سپاهان برای فرار از مشکلات می‌خواهند دست به تغییر کادر فنی بزنند، گفت:‌هنوز صحبتی در این خصوص انجام نشده است.

انتهای پیام/ا

http://fna.ir/X9WZBY


ویدیو مرتبط :
صحبتهای باقریان در مورد حواشی جنجالی سپاهان