سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



روند جذب 500 نیروی جدید درآموزش و پرورش قطعی نشده است


مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه مهمترین مسیر جذب نیرو در آموزش و پرورش دانشگاه فرهنگیان است و ما همه تلاشمان این است که هیچ نیرویی خارج از مسیر یاد شده وارد آموزش و پرورش نشود، گفت: روند جذب 500 نیرو برای استان سیستان و بلوچستان هنوز به طور قطعی مشخص نشده و منتظر اعلام نظر مقامات مسئول در این زمینه هستیم.

محمد فاضل در گفت‌وگو با خبرنگار «آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در پاسخ به پرسشی پیرامون بحران بازنشستگی در آموزش و پرورش که قدمی رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی از آن تحت عنوان سونامی بازنشستگی در آموزش و پرورش استثنایی یاد کرده است، گفت: این تعبیر و مشکلات ناشی از آن بیشتر در بخش آموزش و پرورش استثنایی در سال آینده مطرح است؛ اما بحران و سونامی بازنشستگی را در سایر بخش‌ها پیش‌بینی نمی‌کنیم.

وی ادامه داد:‌ آموزش و پرورش هرساله تعدادی نیرو را به روال طبیعی بازنشسته می‌کند و این روند هرساله است. اما احتمالا سال آینده در آموزش و پرورش استثنایی تعداد کسانی که بازنشسته می‌شوند بیشتر از حد طبیعی است که آقای قدمی درباره آن ابراز نگرانی کرده است.

فاضل درباره چگونگی جذب و جبران کمبود نیرو در بخش‌های مختلف آموزش و پرورش گفت: مهمترین مسیر جذب نیرو در آموزش و پرورش دانشگاه فرهنگیان است و ما همه تلاشمان این است که هیچ نیرویی خارج از مسیر یاد شده وارد آموزش و پرورش نشود و توصیه بر تقویت همین مسیر است.

مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش افزود: البته اگر در برخی مواقع کمبود اضطراری و اورژانسی پیش بیاید از روش‌های موقتی دیگر بهره می‌گیریم.

وی درباره زمان برگزاری آزمون استخدامی برای جذب 500 نفر در سیستان و بلوچستان اظهار کرد: روند جذب 500 نیرو هنوز به طور قطعی مشخص نشده و منتظر اعلام نظر مقامات مسئول در این زمینه هستیم.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
دستگیری تیم جذب نیروی داعش در مالزی