فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



فرماندار البرز: برای گسترش فرهنگ کتابخوانی باید برنامه مدون داشت


به گزارش روابط عمومی فرمانداری البرز، رضا عسگری روز پنجشنبه در نشست راهکارهای گسترش کتابخوانی که با حضور مدیرکل کتابخانه های استان برگزار شد، افزود: فرهنگ کتابخوانی باید همواره به عنوان نیاز درونی انسان ها محسوب شود زیرا جز با نهادینه کردن آن در جامعه رونقی پیدا نخواهد کرد.
وی با تاکید بر اینکه نقش کتابخانه ها در توسعه شهرها و روستاها مهم و حیاتی است، ادامه داد: کارهای زیادی در خصوص احداث فضای کتابخانه ها صورت گرفته اما در حوزه نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی متاسفانه هنوز جای کار و فعالیت زیاد وجود دارد.
عسگری یادآور شد: در دنیای امروزی که با تغییرات سریع تکنولوژی و گسترش شبکه های اجتماعی روبرو هستیم باید برای ترویج فرهنگ کتابخوانی برنامه ریزی کرد و با جهت دهی فعالیت ها و برنامه های خود از تمام ابزارهای موجود در جهت گسترش فرهنگ مطالعه نیز استفاده نماییم.
فرماندار البرز با اشاره به اینکه در حوزه فرهنگ کتابخوانی باید به سمت و سوی مهندسی فرهنگ پیش برویم و از موازی کاری در این حوزه اجتناب کنیم، ادامه داد: تشکیل انجمن خیرین کتابخانه ساز و مشارکت آنان و نیز حمایت از مولفان این شهرستان در راستای فرهنگ سازی می تواند در میزان افزایش ساعت های مطالعه نیز موثر واقع شود.
8054

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
فرهنگ کتابخوانی (از رهبر انقلاب)