ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مسلمان:بازی رفت دیدار ما با رحمتی بود!/تنها چیزی که نداریم غرور است


به گزارش خبرگزاری فارس، محسن مسلمان در مورد وضعیت پرسپولیس قبل از دربی 82 گفت: بازی با ملوان از دربی مهمتر بود اگر در این بازی برنده نمی‌شدیم کارمان خیلی سخت می‌شد و به صدر نمی‌رسیدیم. وضعیت زمین و جو ورزشگاه کار را سخت کرد. کارمان را خوب شروع کردیم اما بازی به جنگ وسط زمین تبدیل شد. خوشبختانه بردیم و با پیروزی به استقبال دربی می‌رویم.

وی در ادامه تصریح کرد: ما در همه هفته‌های گل زدیم اما اینکه گل نخوریم هم اهمیت دارد. امیدوارم روز دربی بازی خوبی انجام دهیم و سه امتیاز را بگیریم. بعد از دیدار دربی 4 هفته دیگر باقی می‌ماند اما ما در صورت پیروزی در دربی استارت قهرمانی را زده‌ایم.

هافبک پرسپولیس در ارتباط با اینکه آیا حساسیت دربی روی کیفیت مسابقه اثر نمی‌گذارد، گفت: حساسیت دربی برای هر دو تیم است. در این مسابقه شرایط جدولی مهم نیست. بدون شک هر دو تیم تلاش می‌کنند تا سه امتیاز را کسب کنند چراکه مساوی به درد هیچ یک از دو تیم به درد نمی‌خورد. وضعیت به شکلی است که تیم‌های پایینی می‌توانند خودشان را به بالا برسانند. ما در تمام مسابقات برای گل به میدان می‌آییم و این هدف را دنبال می‌کنیم.

مسلمان در مورد اینکه برخی اعتقاد دارند پرسپولیس با توجه به نتایج اخیر مغرور به میدان می‌آید تصریح کرد: این حرف غیرمنطقی است چرا باید غرور داشته باشیم. ملوان را در شرایطی نامناسب شکست دادیم و مقابل سیاه‌جامگان 10 نفره پیروز شدیم تنها مشکلی که ما نداریم غرور است. حریفان را با همدلی از پیش رو برمی‌داریم. در برخی موقعیت‌ها با شرایط فنی نمی‌توان نتیجه را پیش برد. در این مواقع تلاش، همت و همدلی می‌تواند عامل موفقیت شود. غرور داشتن کاری غیرمنطقی است. ما همه تلاشمان را می‌کنیم تا مثل همیشه بازی خوبی انجام دهیم. اکنون وضعیت هر دو تیم مساوی است و امیدوارم بازی خوبی از آب در بیاید.

وی در مورد اینکه چندمین دربی است که به میدان می‌رود، عنوان کرد: این سومین دربی من است. نمی‌توانم پیش‌بینی از نتیجه داشته باشم اما امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم.

مسلمان در مورد غیبت کامیابی‌نیا عنوان کرد: کامیابی‌نیا از مهره‌های اصلی ما است و حضورش به تیم کمک می‌کرد. البته تیم روی یک بازیکن نمی‌چرخد. همه بازیکنان ما ستاره هستند. در 5-6 بازی اخیر بازیکنانی که جای نفرات اصلی به میدان رفتند همه خوب کار کردند. در دیدار مقابل صبا مهرداد کفشگری یکی از بهترین‌ها بود. کامیابی‌نیا مقابل ملوان کمکش را به تیم کرد و یک گل سه امتیازه زد.

هافبک پرسپولیس در رابطه با اینکه در 7 بازی اخیر از سوی آنالیزورهای دانشگاه شریف به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شده است و اینکه آیا این مسئله توقعات را از او بالا نمی‌برد، عنوان کرد: هواداران به من لطف دارند که توقع از من دارند ولی به این حرف‌ها اعتقاد ندارم. اگر من عملکرد خوبی دارم این در دست دیگر بازیکنان است. مهدی طارمی و علی علیپور خوب حرکت می‌کنند که من می‌توانم پاس‌های مناسبی بدهم. شما ببینید رامین رضاییان تنها دفاع راستی در ایران است که در هر مسابقه دو سه موقعیت گل دارد. مهدی طارمی حتی اگر گل نزدند 10 موقعیت گل دارد این نشان از وضعیت خوب ما دارد که پرسپولیس از چه بازیکنان بزرگی بهره می‌برد. از دروازه‌‌بان ما گرفته تا خط جلو و سرمربی همه بازیکنان تاثیرگذاری هستند و عملکرد خوبی دارند.

مسلمان در مورد اینکه آیا قول قهرمانی می‌دهد، عنوان کرد: همه دوست دارند تیم قهرمان شود و اکنون وضعیت به شکلی است که این مسئله دور از دسترس نیست. در ابتدای فصل 16 امتیاز با صدر جدول اختلاف داشتیم اما اکنون این اختلاف به یک رسیده است. آیا خود شما فکر می‌کردید این اتفاق بیفتد. این مهم با تلاش به دست آمده و در چند بازی آخر هم این تلاش را ادامه می‌دهیم تا قهرمان شویم.

وی یادآور شد: فوتبال قابل پیش‌بینی نیست. دوست داریم در بازی فردا برنده شویم. حریفمان هم تیم بزرگی است. امیدوارم شرایط مثل دیدار رفت نشود که بازی، به دیدار ما مقابل رحمتی تبدیل شود و امیدوارم در بازی تعادل برقرار باشد و هواداران بازی خوبی ببینند.

مسلمان در پایان در مورد اینکه آیا می‌تواند امید ابراهیمی را مهار کند، تصریح کرد: من پستم هجومی‌تر است و بازیکنی که روبرویم قرار می‌گیرد باید من را مهار کند و فکر می‌کنم این سوال اشتباه باشد. بیشتر وظایف هجومی دارم و حرکاتم رو به جلو است. امید ابراهیمی فوتبالیست خوب و کاملی است اما وظایف او در پستی که بازی می‌کند دفاعی‌تر است و من وظایفم در پستی که به میدان می‌روم هجومی‌تر است.

انتهای پیام/

 


ویدیو مرتبط :
حاشیه های دیدار زنان مسلمان