ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



حسنی خو: ورزشگاه های ایران امن و مطمئن هستند


به گزارش ایرنا از وزارت ورزش و جوانان ، رضا حسنی خو افزود: با توجه به حملات تروریستی که اخیرا در فرانسه بوجود آمد و مشکلاتی که در همین زمینه در کشورهای نظیر آلمان و انگلیس ایجاد شده، ضریب امنیت در ورزشگاه ها را بیش از پیش افزایش داده ایم.
وی افزود: با افزایش نیروها در قسمت های مختلف ورزشگاه ها ،دقت و حساسیت بیشتری در ورزشگاه ها اعمال شده است.
وی در خصوص هم مرز بودن ایران به عراق که مرکز حملات تروریستی است و خطری که در این زمینه ایران را تهدید می کند، اظهار کرد: به همت عزیزان فعال در وزارت اطلاعات و دستگاه های امنیتی و نظامی وضعیت کشور و مسابقات ورزشی در آرامش و امنیت کامل است و هیچ تهدید یا خبر خاصی در مورد تهدید به بمب گذاری و حملات تروریستی وجود ندارد.
مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان افزود: جمهوری اسلامی ایران بخاطر اقتدار و استقلال و عقاید مذهبی همیشه خاری بوده در چشم دشمنان و گروه های تروریستی مختلف که با توجه به این مسئله هیچ گاه نباید از خطر این گروه ها غافل بود. دقت های لازم را پیش بینی کرده و با حساسیت بیشتری امنیت را برای هواداران و اهالی فوتبال ایجاد خواهیم کرد.
وی در ارتباط با برگزاری بازی عصر امروز پرسپولیس مقابل استقلال اهواز عنوان کرد: همکاران ما مثل همیشه امروز هم با ضریب امنیتی بالا مراقب برگزاری نظم و امنیت بودند و این دیدار بدون هیچ مشکلی برگزار شد.
حسنی خو در ارتباط با خطر گروهک تروریستی داعش اظهار کرد: ایران هدف این گروهک تروریستی نیست و از صدقه سر خون شهدا و سربازان گمنام امام زمان (ع) امروز امنیت بلایی در جمهوری اسلامی است و برای کشورهای منطقه الگو هستیم.
ورزشی**9029**1379

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
سفرنامه مصور یک ایمیل در جیمیل - بخش اول - امن و مطمئن