سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دو ورزشكار مازندرانی مدال طلای خود را به شهدای مدافع حرم تقدیم كردند


زهره برزگر كه هم اكنون برای برگزاری رقابت های انتخابی تیم ملی بانوان در تهران به سر می برد ، مدال طلای جهانی 2015 اندونزی را تقدیم شهدای مدافع حرم كرد.
محمدرضا براری ، عضو تیم ملی وزنه‌برداری در دسته 105 كیلوگرم هم مدال طلای مسابقات آسیایی ازبكستان را تقدیم شهدای گرانقدر مدافع حرم كرد.
بر اساس اعلام روابط عمومی سپاه كربلای مازندران 13 تن از دلاورمردان این لشگر كه به عنوان مستشار نظامی و مدافع حرم به سوریه اعزام شده بودند ، چند روز پیش با بدعهدی گروههای تكفیری و شكستن آتش بس در منطقه خان طومان سوریه به شهادت رسیدند و 21 نفر زخمی شدند.
بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران نیز اسامی شهیدان مدافع حرم را محمد بلباسی از قائمشهر ، علی جمشیدی از نور ، رضا حاجی زاده از آمل ، حسن رجایی فر و سید رضا طاهر از بابل ، سیدجواد اسدی و محمود دادمهر از ساری، سعید كمالی از میاندرود ، علیرضا بربری از بابلسر ، علی عابدینی از فریدونكنار ، حسین مشتاقی از نكا ، رحیم كابلی و شهید یدالله قنبری از بهشهر اعلام كرد.
تاكنون پیكر شهید یدالله قنبری از میان این 13 شهید به كشور بازگشت.
استان مازندران پیش از این نیز 17 شهید برای دفاع از حرم خاندان اهل بیت (ع) در سوریه تقدیم كرده بود.
مازندران از آغاز انقلاب اسلامی تاكنون بیش از 10 هزار و 400 شهید تقدیم نظام اسلامی كرده است .
٧٣٢٩/1654

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
نماهنگی تقدیم به شهدای مدافع حرم