سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



داعش و وهابیت فرزندان نامشروع استکبار جهانی هستند/داعش نسخه جدیدی از گروه‌های تروریستی مورد حمایت آمریکا است


سیدمهدی هاشمی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به جنایات داعش در سطح منطقه، گفت: داعش پدیده جدیدی نیست و درواقع آن را باید یکی از فرزندان نامشروع استکبار جهانی دانست.

وی افزود: استکبار جهانی پیش از این نیز این‌گونه فرزندان نامشروع را داشته، وهابیت، طالبان، داعش و انواع و اقسام گروه‌های این چنینی که در منطقه خاورمیانه توسط استکبار تأسیس و تجهیز شده‌اند، همگی فرزندان استکبار و ایادی آن هستند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس اظهار داشت: امروز شاهد قدرت گرفتن داعش در منطقه هستیم که امنیت کشورهای منطقه را تهدید می‌کند و درواقع باید آن را زاییده تفکر آمریکا و صهیونیسم جهانی دانست.

هاشمی خاطرنشان کرد: ما شاهد هستیم که در هر برهه زمانی، یکی از این گروه‌های تروریستی توسط استکبار تأسیس و تجهیز می‌شود و از سناریوهای آنها به‌عنوان یک حربه جدید استفاده می‌شود و هرگاه تاریخ مصرف آنها تمام شود، توسط آمریکا از دور خارج می‌‌شوند.

وی در پایان گفت: منافقین، کومله، دموکرات، طالبان و... نیروهایی هستند که اگر به تاریخچه آنها مراجعه شود،‌ این امر را می‌توان فهمید که هرگاه تاریخ مصرف آنها تمام شود، به زباله‌دان تاریخ فرستاده می‌‌شوند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
اعلام حمایت شبکه‌های وهابی از گروه تروریستی داعش و حملات تروریستی اخیر در تهران