سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تیراندازی در محله نواب تهران


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یک منبع آگاه در پلیس آگاهی تهران بزرگ در خصوص حادثه تیراندازی بامداد امروز در محله نواب گفت: هنوز پرونده یا گزارش قتلی در این خصوص به این مرکز اعلام نشده است.
 
به گزارش انتخاب، یک منبع آگاه در پلیس آگاهی تهران بزرگ در خصوص حادثه تیراندازی بامداد امروز در محله نواب گفت: هنوز پرونده یا گزارش قتلی در این خصوص به این مرکز اعلام نشده است.  
 
این منبع عصر روز یکشنبه  افزود: تا کنون پرونده منجر به قتلی در خصوص حادثه تیر اندازی بامداد در محله نواب که زن و شوهری هدف شلیک گلوله اسلحه برنو پسر جوانی قرار گرفتند، در اختیار این مرکز قرار نگرفته است.  
 
خبر تیراندازی در محله نواب حدود ساعت یک بامداد امروز از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 به کلانتری 108 نواب اعلام شد که طی آن پسر جوانی با یکی از همسایگان خود درگیر و با اسلحه «برنو» به ناحیه پای مرد و زن جوانی شلیک و به سرعت به همراه خواهر خود از محل متواری می شود.  
 
گفته می شود که پسر جوان پس از دقایقی با مراجعه به کلانتری خود را تسلیم پلیس کرده و زن و شوهر زخمی نیز به بیمارستان منتقل شدند.


ویدیو مرتبط :
محله نواب صفوی