ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



کاریکاتور/ لطف بزرگ فن‌خال و شاگردانش در حق «روباه‌ها»


به گزارش خبرگزاری تسنیم، تثبیت حاشیه امنیت هفت امتیازی تیم فوتبال لسترسیتی در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس پس از پیروزی 2 بر صفر این تیم در خانه ساندرلند، با باخت 3 بر صفر منچستریونایتد در خانه تاتنهام، دنبال شد تا شاگردان کلودیو رانیری از کسب سهمیه لیگ قهرمانان مطمئن شوند.

باخت من‌یونایتد در ورزشگاه وایت هارت لین بدان معناست که لسترسیتی در پنج هفته باقی‌مانده لیگ برتر انگلیس امکان ندارد فصل را در رده‌ای پایین‌تر از چهارمی به پایان برساند و حداقل به مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده راه پیدا کرده است. یک پیروزی دیگر برای روباه‌ها در هفته آینده برابر وستهام می‌تواند صعود مستقیم آنها به مرحله گروهی فصل آینده را قطعی کند، اتفاقی که اجتناب‌ناپذیر به نظر می‌رسد.

در همین حال اما شانس منچستریونایتد برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده کمتر از قبل شد چرا که فاصله این تیم با همشهری آبی‌پوش رده چهارمی‌اش به چهار امتیاز افزایش پیدا کرد.

قطعی شدن سهمیه لیگ قهرمانان لسترسیتی پس از پیروزی برابر ساندرلند - دیداری که کلودیو رانیری، سرمربی لسترسیتی در آن احساساتی شد و اشک در چشمانش حلقه زد - و نیز دور شدن شاگردان لوئیز فن‌خال از لیگ قهرمانان سوژه کاریکاتور جدید عمر مؤمنی، کاریکاتورست سایت گل بوده است که آن را در زیر مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
فلسفه ی فن خال