سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مشاور وزیر تعاون: سیاست دولت حمایت از ایجاد کسب و کار خرد است


مشاور وزیر تعاون: سیاست دولت حمایت از ایجاد کسب و کار خرد استایرنا/ مشاور وزیر تعاون ؛ کار و رفاه اجتماعی در امور اقتصادی ، حمایت و راه اندازی کسب و کارهای خرد و کوچک را از برنامه ها و سیاست های دولت برای کاهش بیکاری در کشور عنوان کرد.

حسن طائی روز چهارشنبه دردیدار با استاندار چهارمحال وبختیاری در شهرکرد بدون اعلام آمار بیکاری کشور افزود: دولت سیاست ها و برنامه هایی را برای افزایش اشتغال و رفع موانع ایجاد اشتغال در دست اجرا دارد که موفقیت این برنامه ها، نیازمند تعامل استانداران و مدیران مرتبط با حوزه اشتغال است .
وی اظهار داشت: ایجاد کسب و کارهای کوچک و خرد همکاری 10 نهاد حامی کسب و کار خرد از جمله کمیته امداد امام(ره)، بسیج، بهزیستی، بانک ها، صندوق کارآفرینی امید و دستگاه های متولی اشتغال را می طلبد.
وی بابیان افزایش بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی افزود: اجرای طرح توانمندسازی و طرح اشتغال و کارآفرینی دانشجویان (طرح تاک دانش) از برنامه هایی است که برای کاهش بیکاری این قشر در حال اجراست.
مشاور وزیر تعاون ؛ کار و رفاه اجتماعی در امور اقتصادی افزود: این طرح زمینه آشنایی عملی دانشجویان با بازار کار و ایجاد تعامل سازنده و کارآمد میان دانشگاه‌ها و بازار کار را فراهم می کند.
طایی از حمایت استاندار چهارمحال وبختیاری از حوزه اشتغال تقدیر کرد و افزود: اختصاص 10 درصد بودجه و اعتبارات ماده 180 به حوزه اشتغال درسال گذشته و 20 درصد این بودجه در سال جاری به حوزه اشتغال، باعث شده تا استان چهارمحال وبختیاری به عنوان اولین استان مجری این طرح در کشور باشد.
استاندارچهارمحال وبختیاری نیز دراین نشست از اختصاص 20درصد اعتبارات ماده 180 امسال استان به حوزه اشتغال خبرداد و گفت: در سه ماهه آخر سال گذشته یک میلیارد و پانصد میلیون ریال از محل این اعتبارات و همچنین اعتبارت عمرانی به یارانه تسهیلات و ایجاد زیرساخت های اشتغال اختصاص یافت.
قاسم سلیمانی دشتکی افزود: این میزان اعتبار برای 200 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.
به گزارش ایرنا، مشاور وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی کشور به منظور شرکت در همایش گرامیداشت هفته کارگر و بسیج کارگری و بررسی وضعیت اشتغال و مشکلات این حوزه در چهارمحال وبختیاری به شهرکرد سفر کرده است.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: ایرنا


ویدیو مرتبط :
فیلم آموزش کسب و کار خانگی مشاور مدیریت کسب و کار1-4