سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اخطار هواشناسی استان تهران در خصوص آبگرفتگی معابر و تمهیدات سازمانها


هادی رحمتی عصر سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار افزود: به تمام دستگاه های اجرایی و فرمانداری های شهرستان های تابعه استان تهران برای آمادگی هرچه بیشتر در مورد احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه های استان دستورات لازم داده شده است.
وی با اشاره به اخطاریه سازمان هواشناسی درخصوص شدت گرفتن بارش ها در روز چهارشنبه تصریح كرد: به فرمانداری های شهرستان های استان در این خصوص دستورات لازم داده شده است.
مدیركل مدیریت بحران استانداری تهران خاطرنشان كرد: علاوه بر اطلاع رسانی های لازم در خصوص هشدار هواشناسی در صدا و سیما و سایر رسانه ها، رادیو تهران به صورت ویژه پوشش رسانه ای لازم را در این ارتباط انجام خواهد داد.
اداره كل هواشناسی استان تهران دیروز(دوشنبه) در اخطاریه ای نسبت به احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل ها استان برای روزهای سه شنبه و چهارشنبه خبر داد.
در این اخطاریه از مردم و مسئولان دستگاه های اجرایی مرتبط درخواست شده تمهیدات لازم از جمله توقف نكردن در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها را رعایت كنند.
تهرام**2079// 1625

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
آبگرفتگی معابر در هرسین