سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



هشدار هواشناسی درباره وقوع سیلاب و آبگرفتگی در 16 استان


به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در اطلاعیه شماره 8 این سازمان که بر روی خروجی پایگاه اطلاع رسانی سازمان هواشناسی قرار گرفته است آمده است که پیرو اطلاعیه شماره 7 به اطلاع می‌رساند به سبب رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد بارش تگرگ، آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها به شرح زیر طی سه روز آینده پیش بینی می‌شود:

سه شنبه 24 فروردین 95:  آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه‌ها در  شمال استان خوزستان، استان‌های کهگیلویه‌ وبویراحمد، چهارمحال‌ و بختیاری، ایلام، لرستان، جنوب آذربایجان‌غربی، نیمه‌ غربی کردستان و کرمانشاه، جنوب استانهای مرکزی و همدان پیش بینی می‌شود.

چهار شنبه 25 فروردین 95: آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه ها در شمال استان خوزستان، استان‌های کهگیلویه‌ وبویراحمد، چهارمحال ‌و بختیاری، ایلام، لرستان، کرمانشاه، کردستان استانهای واقع در ارتفاعات جنوبی البرز شامل قزوین، البرز و تهران پیش بینی می‌شود.

پنج شنبه 9526 فروردین 95: آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه ها در استان های ایلام، خوزستان، کرمانشاه، لرستان، مرکزی، بوشهر، غرب فارس، کهگیلویه‌ وبویراحمد، چهارمحال ‌و بختیاری، استانهای واقع در ارتفاعات جنوبی البرز شامل قزوین، البرز و تهران و شمال استانهای آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی پیش بینی می‌شود.

در پایان اطلاعیه سازمان هواشناسی کشور آمده است: با توجه به شرایط ذکر شده در مناطق فوق، توصیه می شود اقدامات لازم جهت ایمنی بیشتر و جلوگیری از خسارات احتمالی به عمل آید از جمله خودداری از توقف طولانی و برپا کردن چادر در بستر و حاشیه رودخانه ها و نهرها انجام بگیرد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
وقوع سیلاب در 15کیلومتری شهر انار