سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



استاندار کرمانشاه: مدیران با تخصیص اعتبارات بازی نکنند


به گزارش خبرنگار ایرنا اسدالله رازانی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان کنگاور اظهار کرد: دولت با محدودیت شدید منابع مالی مواجه است و هم اکنون 80 تا 85 درصد بودجه صرف هزینه های جاری می شود.
وی با بیان اینکه از سوی دولت ابلاغ شده که بودجه عمرانی سال آینده خود را با 26 درصد کاهش نسبت به سال جاری ببندیم، گفت: مدیران منابعی که در اختیار دارند را به صورت عادلانه بین شهرستان ها توزیع کنند.
استاندار کرمانشاه با بیان اینکه بخش های عمده ای از فرصت های کار از طریق بودجه تحقق می یابد خاطرنشان کرد: باید با مصرف بهینه مشکلات ناشی از کمبود اعتبارات را برطرف کنیم.

** معبد آناهیتا باید قابلیت بالفعل مهمی در منطقه داشته باشد
رازانی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: مدیران با تخصیص منابع بازی نکنند و نباید بودجه یک شهرستان به شهرستان دیگر اختصاص یابد.
وی اظهار داشت: عدالت این نیست که یک شهرستان کاملاً محروم بماند و نباید چنین موضوع جا به جایی رخ دهد و اعتبارات هر شهرستانی باید درهمان شهرستان هزینه شود.
وی کرمانشاه را از لحاظ جاذبه های گردشگری و تاریخی استانی مهم در کشور دانست و گفت: معبد آناهیتا در این زمینه نقش مهمی را ایفا می کند و در آینده باید اعتبارات مناسبی به آن تخصیص یابد.
استاندار کرمانشاه اظهار داشت: در فصول آینده برای این معبد طوری اعتبار قائل می شویم که این بنا نقش تعیین کننده ای یابد و قابلیتی بالفعل و مهم در منطقه محسوب شود.

** مدیران تعهدات خود را با جدیت دنبال کنند
رازانی در ادامه خطاب به مدیران دستگاهها با بیان اینکه به دنبال دلیلی برای نشدن ها نباشیم و باید این روحیه را کنار بگذاریم تاکید کرد: تعهداتی را که پذیرفته اید را با جدیت دنبال کنید.
وی در پایان خاطرنشان ساخت: باید گام هایی در جهت رفاه حال مردم برداشته شود و مردم نتیجه این رفت و آمدها را به صورت عملی مشاهده کنند.
استاندار کرمانشاه روز چهارشنبه به همراه جمعی از معاونین و مدیران کل استان وارد شهرستان کنگاور شد و با بازدید از برخی طرح های عمرانی و تولیدی در شورای اداری این شهرستان شرکت کرد.
شهرستان کنگاور با 85 هزار نفر جمعیت در شرق استان کرمانشاه قرار دارد.
7447/8066

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تخصیص اعتبارات جدید در آینده ای نزدیک به کشاورزان