چگونه به موهای کوتاه مدل بدهیم | دریک برند- آخرین اخبار برندها،بازار، مد ، زیبایی و سلامت -آکا


,مد,زیبایی,زنان,[categoriy]

چگونه به موهای کوتاه مدل بدهیم | دریک برند- آخرین اخبار برندها،بازار، مد ، زیبایی و سلامت -آکامد,زیبایی,زنان,بانوان,دریک,دریک آنلاین,برند,اقتصاد بانوان

آکاایران: چگونه به موهای کوتاه مدل بدهیم | دریک برند

اگر شما موهای کوتاه دارید پس دیگر مشکل گیس کردن و بافتن موهایتان را ندارید، اما به این معنی هم نیست که برای موهای کوتاه مدل های مد روز و زیبایی در دسترس دارید.

ابتدا انواع مدل موهای کوتاه و نحوه درست کردن آن ها را جستجو کنید سپس یک مدل موی کوتاه برای خود انتخاب کنید. این مقاله به شما چهار مدل زیبا را آموزش می دهد: مدل صاف و شلال، پریشان و موج دار، سیخ سیخی، و تخت رو به عقب.

,مد,زیبایی,زنان,[categoriy]

صاف و شلال

موها را با شامپو بشویید. از شامپوهایی با مواد طبیعی استفاده کنید که به موهای شما صدمه نزند و موها وز وزی نشود. ابتدا از یک حوله استفاده کنید و رطوبت مو را بگیرید سپس مثل همیشه آن را با سشوار خشک کنید.

,مد,زیبایی,زنان,[categoriy]

از مواد صاف کننده استفاده کنید. از یک سرم نرم کننده استفاده کنید و از ریشه مو به سمت پایین مو بکشید. شما می توانید از سرم نرم کننده، محصولات صاف کننده یا ژل استفاده کنید.

,مد,زیبایی,زنان,[categoriy]

موها را دو قسمت کنید. برای مدل موهای صاف و ساده بهتر است که موها به یک طرف یا دو قسمت تقسیم شود. از یک شانه یا برس استفاده کنید و موها را به سمت دلخواه خود به آرامی شانه کنید.

,مد,زیبایی,زنان,[categoriy]

موها را خشک کنید. از یک سشوار و یک برس گرد استفاده کنید و تا موها صاف و مرتب شوند. از برس استفاده کنید و از ریشه مو شروع کنید، سپس تمام موها را شانه کنید تا کاملا خشک شود.

تا زمانیکه موها کاملا خشک شود ادامه دهید.

سشوار را خیلی به موهای خود نزدیک نکنید، اینکار مو را وزو وزی می کند و حالت صاف بودن آن را از بین می برد. از سر پخش کننده سشوار استفاده نکنید، زیرا باعث می شود مو به اطراف پراکنده شود و موهایی پخش و وز وزی و موج دار خواهید داشت، نه موهای صاف. ,مد,زیبایی,زنان,[categoriy]

از اتوی مو استفاده کنید. از ریشه مو شروع کنید، اینکار به شما موهایی صاف خواهد داد که با سشوار نمی شود اینگونه موهایی صاف داشت. بسته به نوع موهایتان اینکار را ادامه دهید تا موها یکدست شود.

,مد,زیبایی,زنان,[categoriy]

موها را از ریشه کاملا صاف شانه کنید. اینکار باعث می شود وقتی موها را به یک طرف مخالف شانه کردید مدل بهتری داشته باشد. برای فرق کنار زدن از انگشت یا شانه دم باریک استفاده کنید و موها را به یک طرف سر شانه کنید.

,مد,زیبایی,زنان,[categoriy]

مدل موهایتان را ثابت کنید. از چند گیره مو یا اسپری نگه دارنده استفاده کنید تا مو ثابت شود. از سنجاق، تل یا گیره استفاده کنید و موهای صاف و شیک خود را ثابت کنید.

,مد,زیبایی,زنان,[categoriy]

پریشان و موج دار

مو را بشویید. از شامپو استفاده کنید، سپس آن را با سشوار خشک کنید، و برای موهای موج دار و پریشان آماده شوید. از محصولات مناسب که حجم بیشتری به مو می دهد به جای محصولات و شامپو های نرم کننده استفاده کنید. رطوبت مو را با یک حوله بگیرید.

,مد,زیبایی,زنان,[categoriy]

مو را خشک کنید. برای این مدل، بهترین روش خشک کردن مو استفاده از سر پخش کننده سشوار است. این وسیله گرما را بین مو پخش می کند و آنرا حجیم می کند و پیچش و موج های طبیعی به مو می دهد. اگر سر پخش کننده ندارید، از کمترین دمای سشوار برای خشک کردن مو استفاده کنید.

,مد,زیبایی,زنان,[categoriy]

از اسپری حجم دهنده استفاده کنید. اسپری با پایه-نمک برای اینکار مناسب است. این اسپری ها ظاهری “تکه تکه” به موها می بخشد. اگر اسپری حجم دهنده ندارید، خودتان آنرا با ترکیب آب و نمک بسازید. آن را به کل موهای خود اسپری کنید و با استفاده انگشت هایتان مو را لایه لایه کنید.

,مد,زیبایی,زنان,[categoriy]

با استفاده از روغن مو به آن حالت دهید. کمی روغن کف دست خود بریزید، سپس دو دست خود را بین موها بکشید. موهای جلوی سر را رو به عقب بکشید، سپس موهای کنار سر را به طرف مخالف بکشید. سپس هر دسته از موها را به حالت اول برگردانید تا حالت آن مشخص شود.

,مد,زیبایی,زنان,[categoriy]

سیخ سیخی

با موهای خشک شروع کنید. در این مدل اگر مو تمیز نباشد بهتر مدل خواهد گرفت. این مدل را با موهای کاملا خشک انجام دهید. اگر می خواهید ریشه موهایتان را تمیز کنید از شامپو خشک بدون خیس کردن مو، استفاده کنید.

,مد,زیبایی,زنان,[categoriy]

یک تکه از مو جدا کنید و به آن ژل بزنید. از ژل خشک کننده استفاده کنید و از ریشه تا نوک مو ژل بزنید. برای چند دقیقه آنرا نگه دارید تا مطمئن شوید دسته مو در جای خود ثابت شده.

,مد,زیبایی,زنان,[categoriy]

سیخ کردن مو را ادامه دهید. یک دسته مو جدا کنید و به آن ژل بزنید و نگه دارید. گاهی دسته های موی کوتاه و بلند جدا کنید تا مدل بهتری داشته باشد. هر چند عدد سیخ مو که دوست دارید ایجاد کنید.

,مد,زیبایی,زنان,[categoriy]

مو را ثابت کنید. برای نگه داشتن سیخ مو در جای خود پیش از اینکه از خانه خارج شوید اسپری نگه دارنده به مو ها بزنید. استفاده از یک هدبند نیز کمک می کند تا مو را در جای خود نگه دارد.


ویدیو مرتبط :
مدل موهای ساده برای موهای کوتاه