بازیگران زن در کنسرت بانوان ستاره های قطبی + تصاویر


گروه موسیقی ستاره قطبی به سرپرستی بهار ایلچی کنسرت خود را با حضور بازیگرانی همچون مریم امیرجلالی ، پرستو صالحی ، آزاده زارعی و لیلا بلوکات برگزار کرد.گروه ستاره قطبی (پلاریس) فعالیت خود را از سال 1389 آغاز کرد و از 14 نوازنده (سازهای پاپ و کلاسیک) تشکیل شده و چهار خواننده در این گروه حضور دارند.

بازیگران در کنسرت بانوان ستاره قطبی ، کنسرت بانوان ستاره قطبی ، عکسهای جدید بازیگران مشهور زن

بازیگران مشهور در کنسرت بانوان

کنسرت ستاره قطبی برگزار شد:

گروه موسیقی پاپ «ستاره قطبی» پس از اجرای قطعاتی به زبان های فارسی، انگلیسی، فرانسوی و هندی، میزبان خواننده ی پیشکسوت ایرانی، پری زنگنه بود که آهنگ های خاطره انگیزی را اجرا کرد.

گروه «ستاره قطبی» 23 دی ماه در کنار چهار خواننده اش، پری زنگنه را نیز داشت که همراه نوازندگان جوان این گروه، قطعات قدیمی و نوستالژیکی را اجرا کرد.

بهار ایلچی - سرپرست گروه «ستاره قطبی» - در سخنانی درباره زنگنه گفت: شاخصه ای که درباره ی خانم زنگنه مهم تر از معروفیت اوست، محبوبیتش است. ما کار خود را در این حوزه تازه آغاز کرده ایم و قطعا در سطح ایشان نیستیم، اما با این وجود، ایشان از ما حمایت کرد و کمتر کسی است که این بزرگواری را داشته باشد.

گلاب آدینه - بازیگر تئاتر و تلویزیون - نیز که در تالار وحدت حضور داشت، درباره پری زنگنه این جمله را گفت: او یکی از بهترین الگوهای مقاومت، پایداری، صبوری و اراده است.

کنسرت بانوان ستاره قطبی ، عکسهای جدید بازیگران مشهور زن ، بازیگران مشهور زن در کنسرت بانوان

زنگنه در ادامه، قطعات تو بیا، بارون بارونه، شکار آهو، آی لیلی، یار گلم، گنجشکک اشی مشی و رشیدخان را خواند.

در بخش نخست این کنسرت، گروه «ستاره قطبی» بعد از نواختن یک قطعه موسیقی بی کلام، آهنگ هایی را به زبان های فارسی، هندی، ترکی، انگلیسی، فرانسوی و همچنین کُردی اجرا کرد.

زنگنه نیز در پایان اجراها، از هنرمندان حاضر در تالار وحدت خواست تا از نسل جوان حمایت و برای آن ها کلاس هایی را برگزار کنند، تا هنرمندان جدید بتوانند جا پای آن ها بگذارند.

گلاب آدینه، شیرین بینا، مریم امیرجلالی، شهره سلطانی، کتایون ریاحی، فاطمه گودرزی، فریبا کوثری، مرجانه گلچین، آناهیتا همتی، نعیمه نظام دوست، منیژه گلچین، پرستو صالحی، آزاده زارعی، ماندانا سوری، هانیه ترکمان، لیلا بلوکات و مریم سعادت از جمله ی هنرمندانی بودند که در این کنسرت حضور داشتند.

بازیگران مشهور زن در کنسرت بانوان ، دورهمی بازیگران مشهور زن

لیلا بلوکات ، پرستو صالحی و مریم امیرجلالی در کنسرت بانوان

بازیگران در کنسرت بانوان ، دورهمی بازیگران مشهور زن ، بازیگران مشهور زن ایرانی

دورهمی بازیگران در کنسرت بانوان 

کنسرت بانوان ، بازیگران مشهور زن ایرانی ، جدیدترین عکسهای بازیگران زن ایرانی

کنسرت بانوان گروه ستاره قطبی

لیلا بلوکات و فاطمه گودرزی و پرستو صالحی ، جدیدترین عکسهای بازیگران زن ایرانی ، بازیگران مشهور زن

لیلا بلوکات و فاطمه گودرزی و پرستو صالحی در کنسرت بانوان

 بازیگران زن ، بازیگران مشهور زن ، کنسرت بانوان ستاره قطبی

عکس های دورهمی بازیگران زن

بازیگران مشهور زن ، کنسرت بانوان ستاره قطبی

لیلا بلوکات و مرجانه گلچین


ویدیو مرتبط :