سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تعرفه اینترنت 15 درصد کاهش می‌یابد


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از تلاش‌های خود برای تعیین تعرفه و قیمت اینترنت خبر داد و ابراز امیدواری کرد تلاش ها منجر به کاهش 15 درصدی قیمت تعرفه اینترنت شود.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از تلاش‌های خود برای تعیین تعرفه و قیمت اینترنت خبر داد و ابراز امیدواری کرد تلاش ها منجر به کاهش 15 درصدی قیمت تعرفه اینترنت شود.

به گزارش ایرنا، محمود واعظی در جمع خبرنگاران با اشاره به صحبت‌هایی که در خصوص تعیین قیمت اینترنت در روزهای اخیر در برخی شبکه‌های خبری انتشار یافته است، افزود: در پی آنیم با در نظر گرفتن منافع مصرف‌کنندگان و منافع فعالان بخش اینترنت، قیمت اینترنت را به گونه‌ای تعیین کنیم که هیچ کدام متضرر نشوند.

وی ابراز امیدواری کرد این امر با در نظر گرفتن همه جوانب تا پایان خرداد ماه امسال نهایی شود.


ویدیو مرتبط :
کاهش 20 درصدی تعرفه اینترنت