ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



نوراللهی: آلودگی نه اما سرمای هوا هر دو تیم را اذیت کرد


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، احمد نوراللهی در مورد پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: بازی خوبی بود و شاگردان کمالوند عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد: آلودگی هوا روی بازی تیم‌ها تاثیر نداشت اما سرمای هوا هر دو تیم را اذیت کرد و فکر می‌کنم یکی از  عواملی که تمشااگران کمی به ورزشگاه آمدند همین سرمای هوا باشد. به هر حال از تماشاگرانی که به ورزشگاه آمدند و ما را حمایت کردند تشکر می‌کنم.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در بازی امروز چند مهره تاثیرگذار خود را در اختیار نداشتیم. قطعاً اگر بازیکنی مانند علیپور، طارمی و ... در ترکیب قرار می‌‌گرفتند می‌توانستند بسیار تاثیرگذار باشند اما همین که سه امتیاز بازی را کسب کردیم خوشحالم.

نوراللهی خاطرنشان کرد: در نیمه اول خوب بازی کردیم و شرایط ایده‌آلی داشتیم اما در ابتدای نیمه دوم کمی افت کردیم و ناخودآگاه دفاعی بازی کردیم. هرچه از زمان بازی گذشت تلاش کردیم با پاسکاری‌های زیاد بازی را به سود خود مدیریت کنیم.

وی در خصوص اردوی تیم ملی امید در ترکیه گفت: اردوی خوبی بود و کادر فنی بسیار تلاش کرد تا بازیکنان را به آمادگی ایده‌آل برساند. کاشانی هم بسیار تلاش کرد تا بازیکنان احساس کمبود نکنند. تلاش می‌کنیم تا به المپیک صعود کنیم و شرایطمان را تا زمان برگزاری مسابقات ایده‌آل نگه داریم.

انتهای پیام/آ

http://fna.ir/MNLRBE


ویدیو مرتبط :
آموزش درس آلودگی هوا - معرفی تصفیه کننده های هوا