سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اپلیکیشن سلفی مایکروسافت در دو هفته بیش از نیم میلیون بار برای آیفون دانلود شده است


اپلیکیشن سلفی مایکروسافت در دو هفته بیش از نیم میلیون بار برای آیفون دانلود شده استدیجیاتو/ اپلیکیشن سلفی مایکروسافت در عرض دو هفته بیش از 500 هزار بار توسط کاربران آیفون دانلود و نصب شده است؛ این عبارتی است که ساکنین ردموند در بلاگ خود منتشر کرده و از این بابت ابراز خوشحالی نموده اند.

اپلیکیشن مورد بحث که در حال حاضر فقط برای آیفون عرضه شده، علاوه بر گرفتن سلفی و ارائه گزینه های متنوع ویرایشی، امکان آپلود مستقیم تصاویر به شبکه های اجتماعی را نیز به کاربران می دهد.

«پگی دای»، مدیر برنامه نویسی مایکروسافت نیز در این رابطه اعلام داشته: «14 روز پس از انتشار اپلیکیشن سلفی، این نرم افزار نیم میلیون بار دانلود شده و این مسئله موجب خرسندی زیاد تیم توسعه دهنده ی ما شده. پیرو همین موفقیت، قرار است در همکاری با تیم تحقیق و بررسی قابلیت های خلاقانه جدیدی به این اپ اضافه نموده و آن را برای پلتفرم های دیگری نیز ارائه دهیم.»

مایکروسافت پیش از این نیز مجموعه ای از اپلیکیشن های متنوعی را عرضه کرده بود و از جمله آنها می توان به ساعت آلارم اندرویدی اشاره نمود که برای قطع شدن صدای زنگ آن، کاربر باید یا یک شئی را پیدا نماید یا لبخند بزند.

ریشه و ذات اصلی تمام این برنامه ها، هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی است که برای شرکت مورد بحث نیز اهمیت ویژه ای دارد. تیم Garage مایکروسافت، گروهی کوچک و متشکل از چندین مهندس و توسعه دهنده است که اپلیکیشن های متنوعی تولید و عرضه می کنند، البته شاید برخی از آنها چندان کاربردی به نظر نرسند اما بیشتر آنها مبتنی بر هوش مصنوعی هستند.

جالب است که بدانید موفقیت این اپ ها چندان برای این تیم اهمیتی ندارد و آنها بیشتر دوست دارند چنین برنامه هایی را توسعه داده و منتشر کنند. به همین دلیل، استقبال نیم میلیون نفری از این نرم افزار برای خود گروه یاد شده نیز جالب بوده و از این امر متعجب گشته اند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: دیجیاتو


ویدیو مرتبط :
اپلیکیشن پلاکارد (دانلود رایگان اپلیکیشن )