سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کورتانا اکنون می تواند وب سایت های گوگل، یاهو و ویکی پدیا را مستقیماً باز کند


کورتانا اکنون می تواند وب سایت های گوگل، یاهو و ویکی پدیا را مستقیماً باز کند

بر هیچ کس پوشیده نیست که مایکروسافت به کرتانا بسیار افتخار می کند و توانایی های این دستیار صوتی را به رخ سایرین می کشد. کرتانا نام دستیار صوتی پلتفرم ویندوز است که سال گذشته به همراه ویندوز فون ۸.۱ معرفی شد. کرتانا فراتر از یک دستیار صوتی عمل می کند و با لحن صحبت طبیعی که دارد، توانسته در مقایسه با سیری شرکت اپل و Google Now شرکت گوگل عملکرد بهتری از نظر صحبت داشته باشد.

وین فون/ بر هیچ کس پوشیده نیست که مایکروسافت به کرتانا بسیار افتخار می کند و توانایی های این دستیار صوتی را به رخ سایرین می کشد. کرتانا نام دستیار صوتی پلتفرم ویندوز است که سال گذشته به همراه ویندوز فون ۸.۱ معرفی شد. کرتانا فراتر از یک دستیار صوتی عمل می کند و با لحن صحبت طبیعی که دارد، توانسته در مقایسه با سیری شرکت اپل و Google Now شرکت گوگل عملکرد بهتری از نظر صحبت داشته باشد.

مایکروسافت علاوه بر ویندوز فون و ویندوز ۱۰، اخیرا نسخه ای از این دستیار صوتی را برای اندروید و iOS معرفی کرده است، نسخه اندرویدی چندی پیش منتشر شد و نسخه آزمایشی iOS نیز در اختیار کاربران قرار گرفته است. این دستیار صوتی هر چند وقت یک بار به روز رسانی می شود و قابلیت های جدیدی را دریافت می کند، به روز رسانی هایی که برای این دستیار صوتی ارائه می شوند درونی بوده و نیازی نیست که کاربر این به روز رسانی ها را دریافت کند. یکی از جدید ترین قابلیت هایی که کرتانا دریافت کرده، امکان باز کردن مستقیم وب سایت های گوگل، یاهو و ویکی پدیا است. وقتی که با این دستیار صوتی کار می کنید، ممکن است ویژگی هایی را کشف کنید که در جایی به آن ها اشاره نشده است. قابلیت باز کردن سایت ها به صورت مستقیم هم اکنون در دست توسعه است و مایکروسافت آن را به طور رسمی رونمایی نکرده است.

برای این که بتوانید با استفاده از کرتانا مستقیما به یک وب سایت وارد شوید، کافیست نام این وب سایت خاص را به کرتانا بگویید تا این دستیار صوتی شما را به صفحه خانه وب سایت مربوطه هدایت کند. نکته ای که باید بدانید این است که برای گفتن نام وب سایت اصلاً لازم نیست که دامنه آن را هم بگویید. به عنوان مثال برای باز کردن وب سایت گوگل کافیست بگویید (Google) و نیازی نیست که دامنه com. آن را بگویید. همان طوری که گفته شد این قابلیت اکنون محدود است و شما می توانید سایت هایی نظیر گوگل، یاهو و ویکی پدیا را مستقیماً توسط کرتانا باز کنید.

این قابلیت را امتحان کنید و نظر خود را با ما در میان بگذارید.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
ارسال بازدید از وب سایت گوگل,بینگ,یاهو ,فیسبوک و الکسا