سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مادر شهید احمدی روشن: آفت کشور ما تفرقه و اختلاف است


مادر شهید احمدی روشن: آفت کشور ما تفرقه و اختلاف استراه دانا/ مادر شهید احمدی روشن با بیان اینکه آفت کشور ما تفرقه و اختلاف است گفت: وظیفه شورای نگهبان بررسی صلاحیت افراد برای پست های مختلف است لذا اگر خود را مسلمان و ایرانی وفادار به انقلاب می دانیم باید مطیع قانون، امام و ولایت فقیه باشیم.

صدیقه سالاریان در واکنش به اظهارات برخی ها به شورای نگهبان و تخریب این نهاد مقدس در کشور گفت: امروزه در وضعیتی هستیم که کشور ما بسیار خاص است؛ تمام کشورهای منطقه به ما چشم دوخته اند و انقلاب ما برای کشورهای اطراف ما و مسلمانان دنیا الگو بوده است.

مادر شهید احمدی روشن با اشاره به اینکه ما در آستانه مهم ترین انتخابات کشور هستیم ؛ تصریح کرد: همه ما به عنوان ایرانی و تمام افرادی که در کشور سیاستمدار بوده یا از خواص به شمار می آیند، باید حامی قانون اساسی باشیم.

وی اذعان داشت: قانون اساسی کشور، شورای نگهبان را دارد که از آن حمایت می کند و این نهاد مقدس به دستور امام خمینی (ره) تاسیس شده است و همچنین ایشان فرمودند کسی که قانون را قبول ندارد ما هم اورا قبول نداریم لذا همه باید مطیع قانون باشند حتی اگر درمواردی صلاح دانسته شود که در پست خود باقی نمانند و صلاحیت آنها برای مقام خاصی تشخیص داده نشود.

سالاریان عنوان کرد: امروز آفت مملکت ما تفرقه و اختلاف است که به نظام و ارزش های انقلاب آسیب وارد می کند؛ وقتی بیگانگان نمی توانند به ما ضربه بزنند پس چرا خودمان از درون به آن ضربه وارد کنیم در حالیکه همه ما وارث انقلاب هستیم.

وی افزود: امروز وظیفه ما از شهدا سنگین تر است چرا که ما نه تنها وارث انقلاب بلکه وارث خون شهیدان هستیم وباید در حفظ آن بکوشیم.

مادرشهید احمدی روشن تاکید کرد: ما نباید با موضع گیری های اشتباه خود موجب آسیب دیدن انقلاب و نظام شویم بلکه باید مطیع قانون باشیم.

سالاریان خاطر نشان کرد: وظیفه شورای نگهبان بررسی صلاحیت افراد برای پست های مختلف است لذا اگر خود را مسلمان و ایرانی وفادار به انقلاب می دانیم باید مطیع قانون، امام و ولایت فقیه باشیم.

منبع: خبرگزاری دانا


ویدیو مرتبط :
مستندی از مادر شهید احمدی روشن